گوناگون

اهالی 97 روستای استان اردبیل از گاز طبیعی بهره مند می شوند

81177133 5718327

فیروز خدایی روز یکشنبه در آیین افتتاح چهار پروژه گازرسانی در شهرستان کوثر افزود: هم اکنون تمام شهرها و 471 روستای استان از گاز طبیعی بهره مند هستند و با تکمیل گازرسانی به 97 روستای دیگر استان نیز مجموع روستاهای بهره مند استان به 568 روستا خواهد رسید.

وی گفت: تا پایان سال جاری با بهره برداری از پروژه گاز رسانی در روستاهای جدید میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی به 69 درصد افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: پارسال 20 هزار و 600 مشترک شهری به مجموع مشترکان این شرکت افزوده و در مجموع 279 هزار مشترک شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

خدایی افزود: 70 درصد سبد انرژی مصرفی در استان را گاز تشکیل می دهد و بیش از یک هزار و 40 واحد صنعتی نیز با استفاده از سوخت پاک در تولید و اشتغال زایی فعالیت دارند.

وی با اشاره به گازرسانی به چهار روستای شهرستان کوثر گفت: 12 میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای مرشت ، مجدر ، خلفلو و گزور سفلی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا ، فرماندار کوثر نیز در این آیین گفت: وضعیت گازرسانی به روستاهای این

شهرستان باید بیش از این بهبود یابد.

علیرضا علیپور افزود: شهرستان کوثر با توجه به وضعیت اقلیمی باید از بیشترین بودجه های عمرانی گازرسانی برخوردار باشد.

وی یکی از انتظارات اهالی روستاهای کوثر را سرعت دادن به اجرا و تکمیل طرح های گازرسانی اعلام کرد و گفت: طرح های توسعه گازرسانی در این شهرستان باید به سرعت

انجام شود.

7123/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا