Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

بازگشت حمید سوریان به اردوی تیم ملی +عکس

به گزارش میهن پست -در حالیکه زمان زیادی تا آغاز رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی باقی‌نمانده حمید سوریان و امید نوروزی پنجشنبه شب با حضور در خانه کشتی به جمع اردونشنان پیوستند تا از روز جمعه در کنار دیگر فرنگی‌‎کاران به تمرین بپردازند.

به  نقل از مهر، حمید سوریان و امید نوروزی فرنگی کاران طلایی المپیک لندن در حالی امشب پنجشنبه به خانه کشتی بازگشتند که تیم ملی کشتی فرنگی از چندی پیش دستخوش اتفاقات و حواشی مختلفی شد و کناره گیری محمد بنا شوک بزرگی را در آستانه رقابتهای جام جهانی به تیم ملی وارد آورد.

به هر حال بازگشت این دو مرد طلایی المپیک نشان داد که فرنگی کاران ملی‌پوش و عنوان‌دار همچون گذشته همقسم شدند تا در رقابتهای جام جهانی پرچم پرافتخار کشورمان را با کسب عنوان قهرمانی به اهتزاز در آورند.

بدین ترتیب تمامی فرنگی کاران عنوان‌دار و دعوت شده به اردوی تیم ملی در خانه کشتی حضور دارند و قاسم رضایی دیگر طلایی المپیک به عنوان تنها غایب این تمرینات شمرده می‌شود.

از سوی دیگر، به هر حال فرنگی کاران که تمرینات خود را زیر نظر ناصر نوربخش و همکارانش به عنوان کادر جدید فنی از سر گرفته‌اند، در آخرین مرحله از تمرینات خود، یک جلسه تمرین کشتی شامل تمرین در خاک و سرپا را عصر امروز برگزار کردند. در این تمرین که با حضور ۳۲ فرنگی کار حاضر در اردو برگزار شد، کشتی گیران پس از دویدن و نرمش در چند تایم تمرین کشتی در خاک و سرپا را انجام دادند.

این تمرینات تا روز چهارشنبه هفته آینده و زمان وزن کشی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران در خانه کشتی شماره یک دنبال می‌شود و اردونشینان نیز تمرینات متنوعی را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند تا آماده حضور در این مسابقات شوند.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی با شرکت ۱۰ تیم برتر دنیا شامل ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، قزاقستان، مجارستان، ارمنستان، کره جنوبی، آمریکا و فنلاند روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا