گوناگون

بايد ذهن خود را براي كارهاي سخت آينده آماده كنيم

مجيد جلالي سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آغاز تمرینات سایپای البرز اظهار داشت: تمرینات آماده سازی را از امروز آغاز کردیم هميشه شروع هركاري با اميدها ي زيادي همراه است و ما هم برای فصل جدید با انگیزه بالا تمرین می کنیم و امید داریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وي ادامه داد: نسبت به مسئوليتي كه پذيرفتم اطمينان كامل دارم و بي شك فعاليتم را در اين حوزه با مطالعه و برنامه ريزي آغاز مي كنم و اميدوارم با همكاري شما يكي از بهترين‌فصل‌هاي فوتبالي را داشته باشيم.

جلالي تاكيد كرد: مي خواهيم براي فوتبال، فرهنگ و جامعه الگو باشيم و براي اين منظور تمامي اركان باشگاه در كنار ما هستند تا با اطمينان خاطر ظرفيت‌هاي تيم فوتبال شكوفا شود، براي اين منظور بايد ذهن خود را براي كارهاي سخت آينده آماده كنيم تا در پايان فصل، منشا خير و بركت براي مجموعه ساپيا باشيم.

وی در پایان در خصوص جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: ما در فراخوانی برای تست از بازیکنان دعوت کردیم که در مجموع 270 نفر در تست های سایپا شرکت کردند که حضور بازیکنان با استعداد در میان آنها فراتر از حد انتظار من بود و در پایان نیز 8 بازیکن برای حضور در رده‌هاي مختلف سایپا انتخاب شدند و همینطور با چند بازیکن لیگ برتری صحب کردیم و پس از ثبت قرار داد نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا