گوناگون

با 5 بازیکن لیگ برتری به توافق رسیدیم/ مسدود بودن حساب مشکل اصلی استقلال

 علی نظری جویباری در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال با بیان این مطلب افزود: در نشستی که امروز با امیر قلعه‌نویی، بهرام افشارزاده و منصور پورحیدری داشتیم، در خصوص جذب بازیکن و مسائل باشگاه صحبت کردیم و به دنبال این هستیم تا هرچه زودتر بازیکنان موردنظر را جذب کرده تا از 20 خردادماه تمرینات خود را آغاز کنیم.

وی افزود: با 5 بازیکن لیگ برتری به توافق رسیده‌ایم و آنها قول مردانه داده‌اند که در کنار ما باشند اما تنها مشکل اصلی ما همچنان مسدود بودن حسابمان است. البته با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجام داده‌اند، قرار است ظرف 3-2 روز آینده این معضل برطرف شده تا ما بتوانیم با بازیکنانی که به توافق رسیده‌ایم، از لحاظ مالی نیز کار را تمام کرده تا آنها بتوانند در تمرینات استقلال حضور پیدا کنند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که در چند روز اخیر در برخی نشریات نوشته شده که تعدادی از بازیکنان کاملا به استقلال پیوسته‌اند؟، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من نمی‌توانم در حال حاضر صددرصد به شما بگویم با یک بازیکنی به توافق نهایی رسیده‌ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام مجموعه استقلال در تلاش هستند تا هر چه زودتر جذب بازیکنان را به پایان برسانیم تا بتوانیم حضوری پرقدرت در فصل جاری داشته باشیم.

جویباری در پایان گفت: امیدوار هستم رفع مسدود بودن حساب باشگاه هرچه زودتر به پایان برسد تا بتوانیم بدون دغدغه کارهای باشگاه را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا