گوناگون

بخشدار بابلکنار معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، رجب مولائی فرماندار بابل صبح چهارشبه در مراسم تودیع ومعارفه بخشدار بابلکنار ضمن تبریک روز معلم اظهارداشت: شهید مطهری معلم بزرگی بود که تمام آثارش مفید وماندگار شد.

وی افزود: مقایسه عملکرد دولت ها کار بسیار اشتباهی است، زیرا همه دولتها متعلق به نظام اسلامی بوده و با تنفیذ حکم ولی فقیه مسئولیت گرفتند و آمدند تا خدمت کنند، لذا در این مسیر هر دولتی گرایش و رویکرد خاصی دارند.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی قانون اساسی و ساز و کار ملت کاملا مشخص بوده و وظایف قوای سه گانه کاملا واضع و آشکار بیان شده است.

وی افزود: ارکان و ساختار وزارت کشور به گونه ای است که متولیان اجرایی آن اعم از استاندار، فرماندار و بخشداران بعنوان نمایندگان دولت، کار نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و ایجاد هماهنگی بین دستگاهها را بر عهده دارند.

این مسئول اساس مشروعیت حکومت را بر ولایت دانست و تصریح کرد: در کنار نمایندگان دولت سازمانهای وابسته به نهادهای رهبری بخصوص ائمه جمعه محور و مدار مسائل در مسئولیت خطیر خود هستند و دستگاههای اجرایی موظف به پاسخگویی به ائمه جمعه بعنوان نمایندگان دولت در بخش هستند.

وی ضمن تقدیر از زحمات بخشدار اسبق بابلکنار افزود: هر مدیر ممکن است ضعف هایی داشته باشد،در زمان مسئولیت  قربانپور گنجی بخشدار اسبق بابلکنار نیز این امر مشاهده شد، ولی نباید عملکرد این مدیر نادیده گرفته شود.

مولائی تصریح کرد: همه مدیران فرزندان نظام هستند و بخشدار جدید که از بطن دولت تدبیر و امید با شعارحفظ  اعتدال و کرامت آمده به هیچ حزب و سیاسیتی وابسته نبوده و اساس کار دولت تدبیرحفظ انقلاب اسلامی، آرمانهای امام ، فرامین رهبری و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های  نظام با محوریت عقل است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای محمدجانی بخشدار جدید بابلکنار گفت: این مدیر مدبر با توجه به هماهنگی همه ظرفیت های بخش بخصوص امام جمعه بابلکنار انتخاب شده و امیدواریم کاملا مثبت ،اعتدال گرا ودر خدمت به مردم منطقه باشد به گونه ای که ورودش منشا امید در مردم شده و حس حل مشکلات در آنها تقویت گردد.

وی گفت: شعار نظام غلبه مستضعفین بر مستکبرین و توجه به حاشیه نشینان بود، بخشدار باید با تعامل و هماهنگی و ارتباط صحیح بین دهیاران ،شوراها و مردم ،از همه ظرفیت های موجود منطقه استفاده کرده وبا حفظ احترام به همه تشکل ها درصدد توسعه بابلکنار باشد.

وی با اشاره به اینکه بابلکنار از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار بوده که باید به بالفعل تبدیل شود خاطرنشان کرد: امیدواریم در این افق روشنی که پیش رومنابع درآمدی کشور فراهم شده و همچنین اجرا فاز دوم هدفمندی شاهد تحولات بودجه ای و افزایش اعتبارات برای شهرستان ومنطقه باشیم.

حجت الاسلام عباس بابائيان امام جمعه بابلکنار نیز در این  مراسم  ضمن تبريك ماه رجب وروز معلم اظهارداشت: مسئوليت در  نظام جمهوري  اسلامي به معنی خدمت به نظام و مردم بوده وفرد مسئول موظف به پاسخگویی در برابر خدا ومردم است.

وي  با اشاره به اينكه عرصه مسئوليت  محل جولان سلايق شخصي نيست تصريح كرد: اگر كسي بخواهد وابسته به جرايانات سياسي وحزبي باشد موفق نخواهد شد بلکه موفقيت تنها در خدمتگذاري خالصانه به مردم به دست می آید.

امام جمعه بابل كنار افزود: جامعه برای توسعه همه جانبه نیازمند مسئول   دیندار آگاه به سیاست  است ،غفلت وبی توجهی نسبت به مشکلات مردم نوعی خیانت نا بخشودنی است.  

بابائیان به تعامل بين دهياران وشوراها  تاکید کرد وگفت: مهم ترين وظيفه بخشدار جديد ايجاد تعامل بين دهياران وشوراها وایجاد همدلي در مجموعه است.

اين مسئول تصريح كرد: تعريض جاده،گازرساني، پيگيري پروژه بيمارستان وبرگزاري همايش توسعه فرهنگي اقتصادي بابل كنار حاصل پيگيري  اساسي امام جمعه  بابل كنار بوده که اگر كارشكني هاي تنگ نظران وبخيلان نباشد شاهد توسعه روزافزون در منطقه خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم: ضمن تقدير از خدمات یاسر قربانپورگنجی ،غلام حسین محمدجانی  به عنوان بخشدار جديد بابل کنارمعرفي شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا