گوناگون

برگزاری همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه این همایش دو كارگاه آموزشي با عناوين «درآمدي بر استانداردها، معيارها و اصول نگارش در وب» و «آشنايي با انواع اينفوگرافيک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعات» برگزار مي‌شود.

كارگاه آموزشي درآمدي بر استانداردها، معيارها و اصول نگارش در وب با محوريت اصول وب‌نويسي، مقوله‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي مورد نياز در پايگاه‌هاي وب، معرفي يك نظام وب‌سنجي و معيارهاي ارزيابي آن و معرفي ابزارهاي ارزيابي محتواي صفحه‌هاي وب، برپا خواهد شد.

همچنین كارگاه آموزشي آشنايي با انواع اينفوگرافيک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعات با هدف ايجاد توانايي در مخاطبان به منظور شناسايي كاربردها و استفاده از اينفوگرافيك در راستای وظایف كاري، تسهيل در امر تصميم‌سازي براي مديران ارشد و مياني با استفاده از اينفوگرافيكها، آشنايي با تكنيكهاي ارائه گزارشات علمی، عملکرد، مدیریتی، آماري با بهره‌گيري از اينفوگرافيكها و شيوه‌هاي نوين بصري‌سازي داده‌ها و اطلاعات در بسترهای مختلف برگزار خواهد شد.

این کارگاههای آموزشی همزمان با همایش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور روز پنجشنبه 22 خرداد در پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا