گوناگون

فروشگاه مجازی کتاب سوره مهر آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر با آغاز به کار پایگاه اطلاع‌رسانی جدید انتشارات سوره مهر، سامانه فروش الکترونکی محصولات این موسسه بزرگ نشر کشور نیز آغاز به کار کرد.

امین نادری مسئول بخش سوره مهر الكترونیك در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: سامانه فروش الکترونیکی سوره مهر این قابلیت را داراست که تمامی 600 عنوان کتابی را که تاکنون از میان تولیدات این ناشر آماده عرضه در این بخش شده‌اند را به مخاطبان معرفی و در سبد خرید آنها قرار دهد و به زودی نیز باقی آثار سوره مهر که بالغ بر هزار عنوان اثر می‌شود برای فروش الکترونیکی به این سایت اضافه می‌شود.

وی افزود: سایت جدید این انتشارات از سه بخش اصلی اتاق خبر، باشگاه مخاطبان سوره مهر و فروش الكترونیك تشكیل شده که بخش خبری به منظور اطلاع رسانی درباره تولیدات سوره مهر است، بخش باشگاه مخاطبان سوره مهر نیز محلی برای تبادل اطلاعات علاقه‌مندان و دوستداران كتاب بوده و بخش سوم نیز به عنوان فروشگاه اینترنتی برای سفارش و تحویل كتاب‌های مورد نظر مخاطبان در نظر گرفته شده است.

نادری افزود: مخاطبان سوره مهر در سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به سفارش کتاب اقدام و هزینه آن را نیز به شکل الکترونیکی پرداخت کنند. کتاب خریداری شده نیز پس از چند روز با پست برای آنها ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: سوره مهر در ازای پست آثارش برای خریدار هیچ هزینه‌ای از وی دریافت نمی‌کند و این مساله حکم تخفیف خرید کتاب را برای خریدار دارد.

نادری افزود: از این پس علاقه‌مندان برای سفارش كتاب‌های چاپی می توانند با مراجعه به سایت جدید سوره مهر با قابلیت بهره‌گیری از جست و جوی پیشرفته كتاب‌ها بر مبنای موضوع، نویسنده، قالب، مخاطب و… اثر مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایند.

مسئول بخش سوره مهر الكترونیك همچنین به ایجاد امکانی برای دانلود رایگان نرم‌افزار کتاب‌خوان سوره مهر بر این پایگاه خبر داد و گفت: این نرم‌افزار به منظور فوش نسخه‌های دیجیتال کتاب‌های سوره مهر طراحی شده است و در آن 11 عنوان کتاب به صورت پایلوت و رایگان به مخاطبان ارئه می‌شود اما آنها می‌توانند نسخه دیجیتال سایر کتاب‌های سوره مهر را نیز از طریق آن خریداری و مطالعه کنند.

پایگاه اطلاع رسانی جدید انتشارات سوره مهر به نشانی www.sooremehr.ir قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا