Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

آغاز جدایی و بلاتکلیفی در باشگاه بزرگ استقلال + جزئیات

به گزارش میهن پست – با پایان یافتن این مسابقات امیر قلعه‌نویی که هر دو دربی رفت و برگشت را به پرسپولیس واگذار کرد و مقابل تمامی مربیان خارجی لیگ نیز شکست خورد در تکاپو است تا با استدلال‌های خود آب رفته را به جوی بازگرداند که به نظر می‌رسد در این راه نتواند گروه زیادی را با خود همراه کند.تیم فوتبال استقلال چهاردهمین دوره لیگ برتر را در شرایطی به پایان رساند که مجموعه‌ای از ناکامی‌ها را در کارنامه خود ثبت کرد و نه قهرمان لیگ شد و نه سهمیه آسیا را گرفت. آنها جام حذفی را هم از دست دادند!

استقلال در این فصل از رقابتهای لیگ برتر فوتبال به توفیقی دست نیافت. این تیم که در نیم فصل اول نتایج خوبی را رقم زده بود، به تدریج ضعیف و ضعیف‌تر شد و از گردونه جام حذفی کنار رفت، شانس قهرمانی را از دست داد و عاقبت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز عاجز ماند.

این در حالی بود که امیر قلعه‌نویی در شروع و حتی بارها در طول فصل قویا قول قهرمانی داده بود و حتی عنوان کرد با وجود اینکه هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد اما من این بار قول می‌دهم استقلال جام را بالای سر ببرم.

با پایان یافتن این مسابقات امیر قلعه‌نویی که هر دو دربی رفت و برگشت را به پرسپولیس واگذار کرد و مقابل تمامی مربیان خارجی لیگ نیز شکست خورد در تکاپو است تا با استدلال‌های خود آب رفته را به جوی بازگرداند که به نظر می‌رسد در این راه نتواند گروه زیادی را با خود همراه کند.

اما در کنار وی باید به سکوت گروهی مدیران باشگاه استقلال نیز اشاره کرد. بعد از دربی پایتخت هیچ کدام از مسئولان این باشگاه حاضر به پاسخگویی نشده و به نوعی خود را پنهان نگه داشته‌اند. آنها که در طول فصل با مصاحبه‌های آنچنانی خود را خدمتگذار استقلال معرفی کرده بودند اکنون به جای پاسخگویی درباره این ناکامی محض تصمیم به سکوت گرفته‌اند و هیچ کدام کدام حتی حاضر به عذرخواهی از هواداران نیز نیستند.

انتظار می‌رفت بعد از اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر رخ داد هیات مدیره باشگاه دست کم بعد از پایان فصل تشکیل جلسه می‌داد تا در نشستی رسمی به بررسی مسایل پرداخته و برای یک بار هم که شده برخی از ملاحظه کاری‌ها را کنار می‌گذاشت و دلایل واقعی ناکامی در این فصل را به طور رسمی اعلام می‌کرد اما خبری از این جلسه نیست و برخلاف گفته‌های قبل امروز یکشنبه هم این جلسه برگزار نخواهد شد.

در این بین بهرام افشارزاده که بعد از کنار گذاشتن افجه‌ای خود را سخنگوی باشگاه معرفی کرده بود و همواره پاسخگوی رسانه ها بود هم حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها نیست. او که قبلا بارها عنوان کرده بود آمدنش به فوتبال تصمیم درستی نبوده و تنها به خواست وزیر ورزش این کار را انجام داده است حالا در اندیشه تصمیمش مبنی بر جدایی است. تصمیمی که مدتها پیش گرفته بود و اجرایش را به پایان فصل موکول کرد.

افشارزاده امروز هم قصد حضور در وزارت ورزش و تشکیل جلسه با مسئولان وزارت را داشته و خسته تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد تا جایی که دیگر جدایی وی را باید از استقلال حتمی دانست.

در پیش بودن مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاید دلیلی برای این سکوت مسئولان باشگاه آبی‌پوش پایتخت باشد اما این احتمال هم وجود دارد مثل سه مزایده قبل، متقاضی برای باشگاه استقلال پا پیش نگذارد تا روزهای فرسایشی آبی‌ها همچنان تداوم یابند.

استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. درگیری‌های بین سرمربی و ملی‌پوشان این باشگاه، جدایی برخی از ستاره‌ها در میانه‌های راه، ملاحظه کاری‌های هیات مدیره در مواجهه با عملکرد کادر فنی و … باعث شد تا این تیم با وجود برخورداری از بیشترین یار ملی پوش تا حد یک تیم معمولی در نیم فصل دوم نزول پیدا کند و اکنون که زمان پاسخگویی درباره اتفاقات فصل است همه خود را پنهان نگه داشته‌اند.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا