گوناگون

بنيتس: شايسته قهرماني بوديم

ناپولي با پيروزي سه بر يک برابر فيورنتينا قهرمان کوپا ايتاليا شد.

رافائل بنيتس، سرمربي اسپانيايي ناپولي پس از قهرماني به ستايش از شاگردانش پرداخت و آنها را شايسته قهرماني دانست.

به نقل از ايسنا، او پس از بازي در گفت‌وگويي که با شبکه تلويزيوني “راي اسپورت” ايتاليا داشت، گفت: بازي زيبايي بود. از همان ابتدا توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم و به راحتي دو گل به ثمر رسانديم اما با گلي که فيورنتينا به ثمر رساند کار ما سخت شد. آنها براي زدن گل تساوي هر آنچه را در توان داشتند رو کردند اما خوشبختانه اين ما بوديم که گل سوم را به ثمر رسانديم و در نهايت پيروز از ميدان خارج شديم.

او افزود: در نيمه دوم مي‌توانستيم گل سوم را به ثمر رسانيم اما بعد از 10 نفره شدن به کار دفاعي روي آورديم و اين باعث شد تا حريف فشار زيادي بر ما آورد. در نهايت در وقت‌هاي تلف شده گل سوم را به ثمر رسانديم و خيالمان از پيروزي راحت شد. همواره گفته‌ام که شکست چيزي را تغيير نمي‌دهد اما پيروزي بار رواني مثبتي را به تيم منتقل مي‌کند. تماشاگران ديدند که بازيکنان ناپولي 100 درصد توان خود را براي اين ديدار گذاشتند و اين بسيار مهم است.

ستاره ناپولي در اين ديدار لورنزو انسينيه مهاجم جوان اين تيم بود که دو گل به ثمر رساند تا اميد زيادي براي حضور در جام جهاني داشته باشد. بنيتس به ستايش از اين مهاجم جوان پرداخت و معتقد است که او مي تواند در جام جهاني 2014 برزيل براي تيم ملي فوتبال ايتاليا بازي کند: “حرف‌هاي زيادي درباره حضور انسينيه در جام جهاني 2014 برزيل به گوش مي‌رسد. براي اين باورم که او بايد در ليست چزاره پراندلي قرار گيرد. لورنزو اين توانايي را دارد که در هر ديدار نتيجه بازي را تغيير دهد. او آينده درخشاني دارد و مي‌تواند کمک زيادي به ناپولي کند.”

سرمربي اسپانيايي ناپولي ادامه داد: به خوبي اين نکته را درک کرده‌ايم که بايد به هنگام شکست و پيروزي يک تيم باشيم و پشت همديگر را خالي نکنيم. از عملکرد تيمم راضي هستم. ناپولي بازي خوبي را به نمايش گذاشت و شايسته پيروزي در اين ديدار بود. نبايد فراموش کنيم که فيورنتينا تيم خوب و قوي است و براي پيروزي برابر اين تيم تلاش زيادي داشتيم.

بنيتس در پايان سخنان خود درباره اين سوال که اين قهرماني را به چه کسي تقديم مي‌کند، اين گونه پاسخ داد: همواره قهرماني‌ها تيمم را به خانوده‌ام، دوستانم و تماشاگراني که در هر حالت از تيمشان حمايت کردند تقديم مي‌کنم. اميدوارم که ناپولي باز هم جام کسب کند.

ناپولي در حالي قهرماني در جام حذفي ايتاليا را به دست آورد که هيچ شانسي براي کسب قهرماني در رقابت‌هاي سري A ندارد اما اين شانس را دارد که سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا