گوناگون

ماگات: امروز تلخ‌ترين روز مربيگري من بود

فولام با شکست چهار بر يک برابر استوک سيتي همراه کارديف به رقابت‌هاي دسته يک انگليس سقوط کرد تا ديدار هفته‌ آينده ياران اشکان دژاگه برابر کريستال پالاس تشريفاتي شود.

به نقل از ايسنا، فليکس ماگات، سرمربي فولام پس از شکست تيمش برابر استوک سيتي در نشست خبري خود گفت: امروز يکي از بدترين روزهاي مربيگري من بود. قبل از مسابقه اميد زيادي داشتم تيمم در ليگ برتر باقي بماند اما امروز نمايش ما آنقدر افتضاح بود که نمي‌توان درباره آن صحبتي کرد. به هيچ وجه روحيه تيمي نداشتيم و حريف توانست کاملا بر ما مسلط باشد. نتوانستيم بازي هميشگي خودمان را به نمايش بگذاريم و حتي در دادن پاس‌هاي اوليه نيز مشکل داشتيم.

سرمربي فولام در ادامه گفت: همه بازيکنان در رختکن ناراحت بودند و گريه کردند. اما من مسئوليت اين شکست را بر عهده مي‌گيرم و از هواداران تيم عذرخواهي مي‌کنم. امروز خيلي از بازيکنانم مانند روزهاي گذشته نبودند. نمي‌دانم چرا بازيکنان تکنيکي ما در بازي برابر استوک در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند. بايد با بازيکنانم صحبت کنم. امروز يکي از تلخ ترين روزهاي مربيگري من بود. به زودي به ديدار شاهدخان، مالک باشگاه خواهم رفت و درباره آينده‌ام در اين تيم صحبت خواهم کرد. من دوست دارم در فولام باقي بمانم اما اين مالک باشگاه است که درباره آينده من تصميم خواهد گرفت.

شکست فولام برابر استوک سيتي باعث شد تا اين تيم انگليسي پس از 10 سال به رقابت‌هاي دسته يک انگليس سقوط کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا