گوناگون

بهره‌برداری 110 کیلومتر بزرگراه «بندرلنگه – عسلویه» در مهرماه

پروژه‌های راه و شهرسازی بندرلنگه در حوزه‌ی راهسازی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، استاندار هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی در بندرلنگه گفت: تکمیل و احداث پروژه‌های راه و شهرسازی حاصل تلاش شبانه‌ی راهداران است که برای امنیت مردم در جاده‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در غرب استان در حال انجام است از بهره‌برداری 110 کیلومتر بزرگراه «بندرلنگه – عسلویه» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این بزرگراه مهرماه آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

«فرشید دستوان»، مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به پروژه‌های این اداره‌کل در هفته‌ی دولت گفت: درهفته‌ی دولت 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 184 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که بخشی از آنها طی روزهای گذشته افتتاح شد.

وی با اشاره به پروژه‌های شهرستان لنگه گفت: امروز بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه‌ی راه در بندرلنگه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: این پروژه‌ها در قالب احداث راه روستایی، بهسازی راه‌های فرعی و روکش آسفالت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

دستوان هم‌چنین از بهره‌برداری 110 کیلومتر بزرگراه بندرلنگه عسلویه و بیمارستان بستک با حضور وزیر راه و شهرسازی در مهرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، هم‌زمان با هفته‌ی دولت بهره‌برداری از راه روستایی ارمکی، گریشه و قطعه دوم راه چیروئیه به طول 15 کیلومتر و اعتبار 45 میلیارد ریال، روکش آسفالت محور لنگه بستک و لنگه پارسیان به طول 65 کیلومتر و رگلاژی محور لنگه بستک و لنگه پارسیان به طول 50 کیلومتر با اعتبار 145 میلیارد ریال و روکش آسفالت راه روستایی پدل لمزان به طول 10 کیلومتر با اعتبار 28 میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا