گوناگون

بيک‌زاده: براي مهارمسي همه تلاشمان رامي‌کنيم

هاشم بيک‌زاده پس از بازگشت از اردوي آفريقاي جنوبي اظهار داشت: اردوي خوبي بود و چند بازي دوستانه برگزار کرديم که براي آمادگي ما در جام جهاني کمک مي‌کند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: نتيجه در بازي‌هاي دوستانه اهميتي ندارد ما دوران بدن‌سازي خود را سپري کرديم و صبح و بعدازظهر تمرينات خوبي را انجام داديم و به آمادگي نسبي رسيديم که اميدوارم در اردوي بعدي که در اتريش پيش رو داريم قوي‌تر و بهتر شويم.

بازيکن تيم ملي در خصوص اينکه آيا بازي‌هاي دوستانه با تيم‌هاي آفريقاي جنوبي به آشنايي بازيکنان کمک کرد يا خير تاکيد کرد: صددرصد اينگونه بوده است و اگرنه کي‌روش اين بازي‌ها را انتخاب نمي‌کرد عملکرد و نحوه بازي اين تيم‌ها و همچنين قدرت بدني آنها شبيه نيجريه است که مي‌تواند اين موضوع به ما کمک کند.

بيک‌زاده در مورد اينکه آيا اين اردو به آن کمک کرد که بتواند مسي را مهار کند، گفت: تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

وي در مورد اينکه کي‌روش روي او حساب ويژه‌اي باز کرده و اميد دارد که در برزيل حضور يابد، تاکيد کرد: اينگونه نيست کي‌روش به همه بازيکنان توجه دارد هر کسي که تلاش و زحمت بيشتري بکشد راهي جام جهاني مي‌شود.

بيک‌زاده در مورد مصاحبه‌اي که استاد اسدي انجام داده و او را شبيه خود دانسته گفت: به هر حال او هم نظر خود را داده و احترام برايش قائليم.

بازيکن تيم ملي در خصوص وضعيت فصل آينده خود عنوان کرد: من بازيکن آزاد هستم و فعلا نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم تمرکزم هم‌اکنون روي تيم ملي است.

وي در مورد اينکه آيا حضورش در استقلال به بقاي قلعه‌نويي ربط دارد يا خير، گفت: خير. ربطي به اين موضوع ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا