گوناگون

بيگ‌زاده: براي جبران ناکامي‌ها انگيزه زيادي دارم

به نقل از سايت باشگاه استقلال، هاشم بيگ زاده درباره تمديد قراردادش با اين تيم گفت: خيلي خوشحال هستم که در استقلال ماندني شدم. چند سال است که در اين تيم حضور دارم و بازيکن اين تيم هستم. آقاي قلعه نويي را به خوبي مي‌شناسم، ايشان مربي کار بلدي است و شناخت خوبي از مجموعه استقلال دارد.

او در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه شرايط اين فصل استقلال را چطور ارزيابي مي‌کند گفت: استقلال با سال‌هاي پيش فرق کرده، امسال تيم خوب و جواني داريم و خوشبختانه در يارگيري عملکرد خوبي داشتيم اما نمي‌توان گفت که از حالا قهرمانيم. با اين حال اميدواريم که در پايان فصل دل هواداران را شاد کنيم.

مدافع استقلال اضافه کرد: درحال حاضر به شخصه انگيزه زيادي دارم. بايد ناکامي‌هاي سال گذشته را جبران کنيم. همه بايد پشت هم باشيم و هر کس بايد به اندازه توانش براي موفقيت استقلال تلاش کند.

او درپاسخ به سوالي درباره ساير پيشنهاداتي که از تيم‌هاي ديگر داشت و در نهايت با رد آنها در استقلال ماندني شد، گفت: دوست ندارم راجع به پيشنهادهايي که داشتم، صحبتي کنم. مهم اين است که الان بازيکن استقلال هستم و در کنار هواداران با فرهنگ استقلالي مي‌خواهم فصل خوبي را پشت سر بگذارم.

مدافع تيم ملي در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به عملکرد تيم ملي در جام جهاني چيست، بيان کرد: در جام جهاني بازي‌هاي خوبي را از تيم ملي شاهد بوديم و ما نمايش قابل قبولي داشتيم و مردم هم از عملکرد ما راضي بودند. خدا به ما کمک کرد و با تلاش بازيکنان و کي‌روش نتايج خوبي را به دست آورديم. متاسفانه به دليل مصدوميت نتوانستم بازي کنم. با اين حال خوشحالم که الان سالم هستم و مي توانم براي تيم محبوبم، استقلال به ميدان بروم.

او در پايان با تمجيد از وزير ورزش و هواداران استقلال افزود: مي‌خواهم در پايان از وزير ورزش آقاي دکتر گودرزي و آقاي خادم تشکر کنم که هيت مديره خوبي را انتخاب کردند و در نهايت منجر به آمدن يک چهره درخشاني مثل آقاي افشارزاده شدند. وزارت ورزش برنامه خوبي براي حل مشکلات استقلال دارد که اميدوارم استقلال روزهاي خوبي را سپري کند. همچنين مي‌خواهم از لطف همه هواداران تشکر مي کنم و به آنها بگويم که شرمنده آنها هستيم که سال گذشته نتيجه دلخواه حاصل نشد. اميدوارم امسال در کنار هواداران فصل خوبي را سپري کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا