گوناگون

سوسيچ: علاقه‌اي به هدايت تيم ملي ايران ندارم

در روزهاي اخير اخباري منتشر شد که از پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران به سرمربي بوسني‌وهرزگوين حکايت داشت، هر چند عنوان شد که سافت سوسيچ اين پيشنهاد را نپذيرفته است.

به نقل از تسنيم، سافت سوسيچ، سرمربي تيم ملي فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين با تأييد اين خبر گفت: بله دو نفر تماس گرفتند و پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي ايران را به من دادند ولي به آنها گفتم که علاقه‌اي به سرمربيگري اين تيم ندارم. البته تنها اين نبوده و پيشنهادات ديگري هم داشته‌ام که نمي‌توانم در خصوص آنها صحبت نکنم، چون ابتدا مي‌خواهم ببينم نتيجه مذاکراتم با فدراسيون فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين به کجا خواهد انجاميد.

با وجود اينکه تيم ملي فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين در اولين حضورش در رقابت‌هاي جام جهاني موفق به صعود از مرحله گروهي جام بيستم نشد ولي ظاهراً سران فدراسيون فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين تمايل به حفظ سافت سوسيچ دارند و احتمالاً وي تا يورو 2016 هدايت اين تيم اروپايي را بر عهده خواهد داشت.

پيش از اين شبکه راديو و تلويزيوني «B92» صربستان هم گزارش داده بود سوسيچ که قراردادش با فدراسيون فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين به پايان رسيده پيشنهادي از سوي فدراسيون فوتبال ايران براي سرمربيگري تيم ملي کشورمان دريافت کرده اما او اين پيشنهاد همکاري را رد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا