گوناگون

بیش از 50 هزار اثر درمورد پاکیزگی محله به دومین جشنواره مشکات رسید

81149951 5670312

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام کامروز روز یکشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره مشکات با حضور جمعی از مسئولین و مدیران شهرداری استان تهران گفت: 22 هزار و پنج نفر از شهروندان تهرانی آثار خود را با محوریت پسماند و پاکیزگی محله در قالب 50 هزار و 279 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 396 اثر به مرحله پایانی جشنواره راه یافت.

وی افزود: از مجموع 396 اثر راه یافته به مرحله پایانی، 27 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

کامروز با بیان اینکه مدیریت پسماند یکی از دغدغه های این مجموعه است ادامه داد: شهرداری تهران به عنوان یک سازمان عظیم نیازمند همکاری مردم در مدیریت پسماند است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تلاش مردم و بویژه جوانان، شهری پاکیزه و در خور شهروندان تهرانی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: 12 دبیرخانه تخصصی در 12 موضوع جشنواره مشکات در دبیرخانه مرکزی برای معرفی آثار برتر با حضور اساتید و متخصصان امر تشکیل شده است.

جشنواره مشکات در سال 93 در 20 موضوع شهری به حقوق فرهنگ شهروندی ازجمله ترافیک، زیباسازی، اصلاح الگوی مصرف، ارتقای فرهنگ نظم و قانون گرایی، ترویج صبر و مهربانی، زندگی آپارتمان نشینی وساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و مسایل شهری تهران می پردازد.

جشنواره مشکات به دنبال آن است تا به مردم آموزش دهد که فقط به عنوان ساکنین شهر به شمار نمی روند بلکه شهروند هستند و باید فرهنگ شهروندی را بپذیرند و رفتار شهروندی داشته باشند.

تهرام/7364/1392/ 1565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا