گوناگون

تارتار: اسدي کيفيت خوبي دارد

مهدي تارتار در خصوص اردوي دو روزه تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز، در تهران گفت: ‌اردوي تهران در راستاي روند آماده‌سازي تيم در اردوي سرعين است که براي تست‌هاي پزشکي به تهران آمديم و دو روز و يک شب در تهران بوديم و ديروز هم با هماهنگي و مساعدت علي دايي و محمد پنجعلي يک بازي تدارکاتي با پرسپوليس برگزار کرديم که جا دارد از اين دو نفر براي برگزاري اين ديدار تشکر کنم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد:‌ بازي ديروز هم بازي خوبي بود و هر دو تيم با اينکه از نظر بدني در شرايط آمادگي کامل نيستند چون در دوران بدنسازي حضور دارند اما بازي قابل قبولي از سوي هر دو تيم شاهد بوديم و اينگونه بازي‌ها را برگزار مي‌کنيم تا ترکيب اصلي‌مان را براي مسابقات بشناسيم و اکثر بازيکنان را هم مورد استفاده قرار داديم تا بهترين ترکيب را پيدا کنيم اما به هر حال ضعف‌هايي هم وجود دارد که تا قبل از شروع ليگ بايد آنها را برطرف کنيم تا تيمي شايسته وارد مسابقات ليگ برتر شود.

سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز در مورد جذب بازيکنان جديد به اين تيم خاطرنشان کرد:‌ دو دروازه‌بان مدنظر داريم که طي همين هفته با يک نفر آنها به توافق مي‌رسيم من فيلم يکي از اين دروازه‌بان‌ها را ديده‌‌ام و رزومه خوبي دارد و اهل کشور برزيل هم هست. البته يک بازيکن نفوذي يا فوروارد را هم به تيم اضافه مي‌کنيم.

تارتار در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها شما را مربي جواني مي‌دانند که بازيکنان جوان مدنظرتان هستند، اما با جذب مرتضي اسدي کمي اين ذهنيت تغيير کرد و هدفتان از اين خريد چه بوده اظهار داشت:‌ من هيچ گاه نگفتم که يک تيم بايد کاملا جوان باشد چرا که بايد نتيجه‌گرا هم باشيم چون اگر همه بازيکنان جوان و کم‌تجربه باشند خطر سقوط تيم را تهديد مي‌کند و اين سرمايه‌سوزي باشگاه محسوب مي‌شود. بهترين تيم تيمي است که تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه باشد و بايد اين را بدانيد که شناسنامه فوتبال بازي نمي‌کند.اسدي از بازيکنان اصلي تراکتورسازي بوده و اين تيم هر سال يکي از بهترين خطوط دفاعي را در اختيار داشت. اين بازيکن کيفيت بالايي دارد و با اينکه پيشنهادات خوبي داشت اما به ما ملحق شد.

تارتار در پايان در مورد جذب پسرش در تيم جوانان گسترش‌فولاد تبريز هم،خاطرنشان کرد: اصلا بحثي در اين باره وجود ندارد چرا که او بازيکنان جوانان پيکان بود و حالا که من خانواده‌ام را به تبريز آورده‌ام تا همه فکرم را متمرکز گسترش‌فولاد کنم او بايد جاي ديگر و در شهر ديگر باشد؟! البته جواب اين سوال را من نبايد بدهم و پاسخ شما را مربي تيم جوانان گسترش فولاد بايد بدهد چرا که پسرم بازيکن جوانان گسترش‌فولاد است نه بزرگسالان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا