گوناگون

گوارديولا روي آلمان تاثير گذاشته است

جوزپه گوارديولا که از سال 2013 هدايت بايرن مونيخ را در دست دارد موفق شد اين تيم را در فصل نخست به دو عنوان قهرماني برساند.

لوتار ماتيوس در مورد تاثير گوارديولا بر تيم ملي فوتبال آلمان گفت: اين درست است که گوارديولا روي تيم ما تاثيرهايي داشته است. تيم ملي بازيکنان زيادي از بايرن مونيخ را در خود جاي داده که هر کدام از آنها شيوه بازي خودشان را به تيم ملي آورده‌اند. گوارديولا که جام‌هاي زيادي در بارسلونا کسب کرده بود روي آنها تاثير زيادي داشته است. او فلسفه خود در بارسلونا را به بايرن آورد.

ماتيوس به عنوان آخرين کاپيتان ژرمن‌ها جام جهاني را در سال 1990 بالاي سر برده است. او همچنين رکورددار حضور در جام‌هاي جهاني با 25 بازي است. با توجه به آنکه آلمان بايد در نيمه نهايي مقابل برزيل بازي کند، ماتيوس به صحبت در اين زمينه پرداخت.

وي گفت: پيروزي در جام جهاني مهم‌ترين مساله است. آلمان در هشت سال گذشته فوتبالي جذاب و تکنيکي بازي کرديم که براي هيچ کدام از آلماني‌ها شناخته شده نبود اما استقبال زيادي از آن نشده است. در جام جهاني پيش، آلمان همه را با فوتبال زيبايي که ارائه مي‌کرد شگفت زده کرد اما اکنون بايد مقابل برزيل به ميدان برود که بدون شک به دنبال پيروزي است. خط دفاعي‌مان بهتر شده که اين موضوع بيش از پيش مي‌تواند ما را به قهرماني نزديک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا