Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

تانک های فرسوده و بر جای مانده ای که انگار هرگز در جنگ نبوده اند + عکس

جنگ و ویرانی مربوط به یک رخداد خاص همواره  و برای همیشه پایدار و ماندگار نیست، درست همانند جنگ های جهانی ، جنگ ویتنام ، جنگ شوروی و افغانستان ، جنگ و تهاجم وحشیانه صدام حسین علیه ایران و امروز نیز جنگ در سوریه، عراق ، لیبی و … که همگی آن ها را پایانی بوده و خواهد بود اگر چه جنگ های بعدی ممکن و حتی حتمی است اما همواره بقایای برجای مانده از این ویرانگری هرگز از پشم انسان ها و تاریخ پنهان نخواهد شدۀ درست همانند ماشین های جنگی که امروز اسیر طبیعت شده اند. با میهن پست همراه باشید.

در این میان و از بقایای برجای مانده از ابزارها و ماشین های جنگی تانک ها به نسبت سایر ادوات جنگی مراحل تجریه و حتی جابجایی آن ها زمانبر و گاهی نیز هزینه بردار است بنابراین همواره این ماشین های مرگ به دلیل توقفشان در مکان های صعب العبور به عنوان نمادی از جنگ بر جای خواهند ماند.

بنابراین این تانک هایی را که در میهن پست مشاهده می کنید از زمان جنگ جهانی اول، حدود ۱۰۰ سال پیش همیشه در صحنه های نبرد حاضر ولی  همه آنها از جنگ خانمان سوز جان سالم به در نبرده اند تا روزی وارد موزه شوند.

بسیاری از این غول های فولادی سنگین جایی بی حرکت گیر می افتند و همان جا می مانند. مجموعه عکسی پیش رو  تانک هایی از سراسر جهان هستند که توسط طبیعت در حال بلعیده شدن هستند،تانک هایی از  ژاپن تا آلمان و اروپای شرقی،افغانستان و سوریه و یمن و …که امروز  بعضی از آن ها چنان در صلح و آرامشی در طبیعت ساکن مانده اند که گویی هیچ گاه جنگی رخ نداده است.

با هم در میهن پست تصاویری از این تانک ها را که امروزه فقط بودنشان نشانی از هزاران رخداد تلخ تاریخی دارند را تماشا می کنیم.

منبع:boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا