گوناگون

تایید خطرناک بودن نشت آب از زیرگذر امامت ارومیه ‌

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نشت آب به زیر گذر ارومیه سریعا باید برطرف شود.

حسین پناهی در گفت و گو با ‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، در رابطه با نشت آب به زیرگذر امامت ارومیه اظهار کرد: متاسفانه در رابطه با ایزولیه این زیرگذر مشکلاتی نمایان شده است که این مسئله باید سریعا در کمیسیون فنی شورای شهر بررسی و اقدامات علمی از سوی شهرداری ارومیه جهت ایزوله سازی این پل انجام شود.

وی با تایید اینکه، با کاهش دمای هوا و نشت آب در این زیرگذر، بتن‌ها دچار یخ زدگی شده و آسیب می‌بینند، گفت: به عنوان یک شهروند و نظ‌رعام اعلام می‌کنم که یخ زدگی آسیب جدی به بتن می‌زند که تبعات کارشناسی این امر باید توسط شورا و متخصصین مربوطه بررسی شده و اعلام شود.

وی با تاکید براینکه، باید نظارت جدی و مطالعه صحیحی در رابطه با پروژه‌های شهری انجام می شد، گفت: به هر حال هم اکنون مشکلاتی در این راستا وجود دارد که باید درصدد رفع این مشکلات اقدام شود.

وی با بیان اینکه، تعطیلی مدارس با بارش چند ساعته باران در ارومیه تاسفبار است، اظهار کرد: چرا باید ساختار شهری به گونه ای باشد که با بارش چند ساعته باران، شهر دچار مشکلات شود، شهروندان به جای شکر بارش باران با آب گرفتگی معابر دست و پنجه نرم می‌کنند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا