گوناگون

تبریز در دوره دگرگونی عمرانی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در عمارت شهرداری تبریز اظهار داشت: به اندازه ای که به کیفیت ساخت و سازهای عمرانی در شهر توجه می کنیم باید به عنصر سرعت هم توجه داشته باشیم تا پروژه هایمان در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: هرچند این سرعت در احداث پروژه ها هم نباید مانع از توجه به کیفیت شود بلکه آنچه مهم است توجه همزمان به این دو مساله است.

نجفی با اشاره به اجرای 650 پروژه عمرانی در شهر گفت: در صورتی که بخواهیم این پروژه ها را در زمان مناسب تحویل همشهریان بدهیم باید منتظر همکاری ویژه پیمانکاران و متولیان عمرانی شهرداری های مناطق مختلف تبریز باشیم.

 وی ادامه داد: سال جاری بهترین فرصت برای آزمودن پیمانکاران طرف مشارکت با شهرداری بوده و عملکرد این پیمانکاران را می توان به شکل مناسبی مورد رصد قرار داد.

 شهردار تبریز با اشاره به اینکه باید در اجرای پروژه ها خلاقیت لازم را داشته باشیم، گفت: در صورتی که بخواهیم شهری سالم و با نشاط با زیبایی های بصری برای همشهریان داشته باشیم باید به عنصر خلاقیت و ذوق هنری توجه ویژه ای داشته و از هنر هنرمندان در این خصوص بهره ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا