گوناگون

تجلیل ازپیشکسوتان هنرهای نمایشی فارس/ شش نویسنده تئاتر فارس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اردیبهشت تئاتر فارس که شامگاه جمعه در تالار حافظ برگزار شد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، یک عضو ارشد مرکز هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی فارس از ایرج الهیاری(لارستان)، فرهاد غضنفری(سپیدان)، عباس فیروزآبادی(فیروز آباد)، رضا پرسا(نی ریز)، ابراهیم پاکدل(استهبان)، علی محمد سیستانی(داراب)، محمدهاشم دهقان(کازرون)، محمود صفری(لامرد)، حسین اقلیدی(اقلید)، نادر افسر(جهرم) و احمد وامق(فسا) تقدیر شد.

همچنین در این آیین که با نظم ویژه ای برگزار شد پیشکسوتان عرصه تئاتر شیراز نیز مورد تقدیر قرار گرفتند که در میان آنها احمد سپاسدار، رحیم هودی، نادر شهسواری، مجید شناور، رضا رضائیان، علی نقی رزاقی، کاظم صراطی، کاظم روزی طلب و محمدجواد بخشی زاده قرار داشتند.

در اردیبهشت تئاتر فارس نیز از تلاش های چهره های تئاتری شیراز که در زمینه های فنی و تکنیکی هنرهای نمایشی نقش بالایی داشتند نیز تجلیل شد.

شش انجمن نمایشی نیز در روز جهانی تئاتر که با آیین اردیبهشت تئاتر فارس همراه گشت مورد تقدیر قرار گرفتند که در میان این شهرستان های انجمن های تئاتر کازرون، مرودشت، نی ریز، فسا، لار و داراب قرار دارند.

در میان هنرمندانی که در آیین بزرگداشت روز جهانی تئاتر در شیراز مورد تقدیر قرار گرفتند، سعیدرضا خوش شانس، آرمان طیران، بهاره شفیعی، محمود ناظری، مهران مقدر و اسماعیل پیمان به خاطر چاپ نمایشنامه و کتاب در زمینه تئاتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از تلاش های محمد علمدار، فرهاد ارشاد و عباس چهل تنان که به ترتیب برای ساخت دکور برای گروه های تئاتری و یک عمر فعالیت هنری و نمایشنامه نویس برتر جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شناخته می شوند تجلیل صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا