Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

جزئیات بازتاب مشکلات پیراهن‌های تیم ملی در سایت‌های عربی

به گزارش میهن پست – مشکل لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران که در روزهای گذشته مورد شکایت بازیکنان و سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود، در رسانه‌های عربی بازتاب عجیبی داشته است.

به  نقل از مهر، بعد از آنکه کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نسبت به کیفیت پایین البسه تیم و شرکت حامی فدراسیون فوتبال معترض شدند، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال این اعتراض‌ها را نادرست دانست.

عجیب‌ترین بخش صحبت‌های کفاشیان درباره “آب رفتن” لباس ملی پوشان این بود که بازیکنان لباس‌هایشان را با آب داغ شسته‌اند!

سایت‌های قطری “کوره” و “دوری الکاس” ضمن بازتاب صحبت‌های کفاشیان و ملی پوشان، به نوعی لباس بازیکنان تیم ملی ایران در آستانه مسابقات جام جهانی را دست مایه خود قرار داده‌اند. در بخشی از گزارش این سایت‌ها آمده است: ” فدراسیون فوتبال ایران از بازیکنان تیم ملی این کشور خواست تا لباس‌هایشان را با لباس بازیکنان تیم مقابل در مسابقات جام جهانی برزیل عوض نکنند”.

tem meli irsn

در ادامه، به حرف‌های کفاشیان در اولین تمرین تیم ملی در تهران اشاره شده است: ” در طول کل مسابقات بیش از یک دست لباس به بازیکنان نمی‌دهیم. لازم است که بازیکنان لباس خود را مدیریت کنند”.

طبق اعلام سایت‌های قطری، فدراسیون فوتبال ایران به دنبال حل مشکلات مربوط به گلایه بازیکنان و مربیان به خاطر کیفیت پایین البسه که متعلق به یک شرکت آلمانی است، می‌باشد.

در بخش پایانی این گزارش هم صحبت‌های حقیقی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران آمده که نسبت به کوتاه شدن لباس‌های سایز بزرگ به سایز متوسط بعد از شستشو معترض بود و علی کفاشیان هم آنرا به دمای بالای آب مرتبط دانسته بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا