Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

تشک هوشمند شیائومی به زودی ساخته خواهد شد + عکس

تشک هوشمند شیائومی دارای ویژگی هایی است که شاید هر کسی برای خواب راحت به آن احتیاج داشته باشد. در ادامه به معرفی این محصول جدید می پردازیم.

شیائومی در گذشته از شروع سرمایه‌گذاری جمعی برای یک تشک هوشمند توسط زیرمجموعه خود، «Fun Sleep Technology» خبر داده بود و حالا این برنامه برای «8H Smart Mattress» آغاز شده است.

به گفته شیائومی، این تشک می‌تواند به صورت هوشمند بخش‌های راست و چپ را تشخیص دهد و همچنین بطور مناسب نرمی و سفتی را نیز تنظیم کند. این محصول ویژگی‌های جذاب زیادی دارد که برای مثال می‌توان به حالت خواب یوگا، دستیار هوشمند XiaoAI، سیستم گرمایش مادون قرمز گرافینی و لرزش برای آلارم اشاره کرد.

این تشک از الگوریتم‌های هوشمند بهره می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند به صورت خودکار بدن انسان را حس کرده، از آن نقشه تهیه کند و فشار مناسب کیسه هوا برای بدن را محاسبه کند. این فرایند تنها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد و برای هر کاربر نیز متفاوت است.

کاربران می‌توانند میزان سفتی تشک را توسط برنامه Mi App شخصی‌سازی کنند. علاوه بر اپلیکیشن Mijia، کاربران می‌توانند این محصول را به وسیله ریموت وایرلس و همچنین دستیار هوشمند XiaoAI کنترل کنند.

تشک هوشمند شیائومی
تشک هوشمند شیائومی

تشک هوشمند 8H Smart Mattress ضخامتی برابر ۲۶ سانتی‌متر دارد که ۳ سانتی‌متر آن، لاتکس طبیعی ایتالیایی است. فنرهای مستقل به همراه کیسه هوا مستقل ۶ ناحیه‌ای امکان پشتیبانی مناسب از ستون فقرات را فراهم می‌کنند.

این محصول شیائومی به سیستم پایش خواب مجهز شده که می‌تواند از ژست خواب کاربر، میزان آرامش، سطح خواب، مدت زمان خواب و وضعیت فیزیکی که در کیفیت خواب کاربران تاثیر دارند، گزارش ارائه دهد.

به گزارش Gizmochina، تشک هوشمند شیائومی در دو مدل به فروش می‌رسد که مدل ارزان‌تر که ابعادی برابر ۲۶ × ۲۰۰ × ۱۵۰ سانتی‌متر دارد با قیمت ۶۵۷ دلار فروخته می‌شود و مدل دیگر با ابعاد ۲۶ × ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌متر، با قیمت ۷۱۴ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پس از اتمام کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، این تشک هوشمند با قیمت ۹۷۲ دلار وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا