Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

هونگچی H5 فیس لیفت بصورت رسمی معرفی شد + عکس

هونگچی H5 فیس لیفت چندی پیش بصورت رسمی معرفی شده و حالا ما در میهن پست به بررسی بیشتر آن می پردازیم. در ادامه برای مشاهده تصاویر با ما همراه شوید.

انتظار می‌رود مزدا ۶ سدان با برخی تغییرات قابل‌توجه از جمله نصب پیشرانه ۲.۲ لیتری اسکای اکتیو دی دیزلی عرضه شود. البته چینی‌ها قبلاً مزدا ۶ را بهتر هم کرده‌اند. خودرویی که ملاحظه می‌کنید هونگچی H5 جدید است که منحصراً در این کشور عرضه خواهد شد و اگرچه استایل آن به عنوان بخشی از پروژه فیس لیفت اخیر دست‌خوش تغییر شده اما از همان شاسی دیفرانسیل جلوی مزدا ۶ استفاده می‌کند. هونگچی H5 چینی در مقایسه با مزدا ۶ بازار آمریکا قوی‌تر، سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر است.

در بحث به‌روزرسانی ظاهری این خودرو از جلوپنجره و کاپوت جدیدتری سود می‌برد. زیر کاپوت هم یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوی بنزینی به همراه سیستم ۴۸ ولتی استارتر/ژنراتور قرار گرفته است.

به لطف دستیار الکتریکی، قدرت کل این مجموعه از ۱۸۰ به ۱۹۷ اسب بخار رسیده است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو فرستاده می‌شود. در مقام مقایسه باید گفت پیشرانه ۲.۵ لیتری مزدا ۶ بازار آمریکا قدرت ۱۸۷ اسب بخاری تولید می‌کند. البته نسخه توربوی مزدا ۶ خروجی ۲۵۰ اسبی دارد.

با وجود سیستم هیبریدی ملایم، هونگچی H5 در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتری دارد که ۰.۶ لیتر کمتر از مزدا ۶ تنفس طبیعی می‌باشد.

نسخه پایه هونگچی H5 همچنین با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۶۹ اسبی و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک در دسترس است. این خودرو همچنین با پیشرانه‌های ۲ و ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی نیز قابل انتخاب است که به ترتیب ۱۵۰ و ۱۹۲ اسب بخار قدرت دارند. مدل ۱.۵ لیتری شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۲ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب مدل ۱.۸ لیتری به ۸ ثانیه می‌رسد. مدل‌های ۲ و ۲.۵ لیتری هم شتاب ۱۰.۸ و ۸.۲ ثانیه‌ای دارند.

هونگچی H5 فیس لیفت از کابین بهتری نیز سود می‌برد. این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته، کنترل صوتی پیشرفته و شارژ بی‌سیم است. نسخه الکتریکی شده این خودرو در چین قیمت معادل ۲۳,۲۶۵ دلار داشته درحالی‌که قیمت مدل پرچم‌دار به معادل ۲۷,۲۶۶ دلار می‌رسد.

باهم در میهن پست تصاویری از هونگچی H5 فیس لیفت را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا