Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

تصاویری دیدنی و خارق العاده از آسمان شب در نیوزلند

تصاویری از آسمان شب در نیوزلند توسط دو علاقمند به عکاسی نجومی بنام جک و جو در حالی تهیه شده که امروزه عکاسان گمنامی از سراسر جهان با علاقه مندی به عکاسی نجومی نه تنها عکس های خارق العاده ای را به ثبت می رسانند بلکه عکس های آن ها نیز همواره مورد توجه خاص کاربران و علاقه مندان به علم نجوم نیز قرار می گیرد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

جک و جو دو عکاس نجومی یا همان  astrophotographer  هستند . آنها در منطقه کویینزتاون واقع در اوتاگو نیوزلند زندگی می کنند . این گروه کوچک شب های زمستان گذشته را برای عکاسی در زیر آسمان بهترین مکان های نیوزلند گذرانده اند .

جک و جو در مورد شوق عکاسی از آسمان شب این چنین توضیح می دهند :

ما هر دو دیوانه عکاسی از آسمان در هنگام شب هستیم . در این زمستان اغلب تا هنگام طلوع خورشید و در سرمای زیر صفر بیرون از خانه بوده ایم تا بتوانید از آسمان صاف و ستارگان تصاویر مناسبی بگیریم. در این ماجراجویی که می توانید تصاویرش را در پایین همین مطلب مشاهده کنید ما موفق به عکاسی از شهاب سنگ ها ، ستاره های دنباله دار ، شفق قطبی جنوبی و حتی کهکشان راه شیری شده ایم! و این برای ما یک تجربه خارق العاده بود.

البته باید گفت که دوربین مورد استفاده این دو عکاس بسیار حرفه ای بوده و دارای حالت های خاصی برای عکاسی از آسمان شب است . پس اگر شما بعد از عکاسی از آسمان موفق به ثبت تصاویر این چنینی نشده اید باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع دوربین و تکنیک عکاسی در تهیه عکس های این چنینی بسیار مهم است . جک و جو دائما در حال تلاش برای پیدا کردن مکان های جدید و برنامه ریزی برای ماجراجویی های بعدی هستند .

با هم در میهن پست تصاویری از آسمان شب در نیوزلند را تماشا می کنیم.

 

منبع    PICHOME

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا