برقپیشنهاد سردبیردوچرخهعلمی و فناوری

برقی کردن دوچرخه با چرخ‌های GeoOrbital

برقی کردن دوچرخه با چرخ‌های GeoOrbital اگر چه این روزها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است اما باید گفت که دوچرخه یکی از وسایل پرطرفدار در حمل نقل شخصی در سراسر جهان است . از دیر باز تاکنون این وسیله تغییرات زیادی داشته است و حالا زمان آن رسیده که دوچرخه به وسیله قدرت الکترونیک بصورت کلی متحول شود. با میهن پست همراه شوید.

برقی کردن دوچرخه در نقاط مختلف دنیا در حالی طرفداران زیادی پیدا کرده است که شرکت GeoOrbital که یک کارخانه تولید دوچرخه در آمریکاست  یک چرخ بی نظیر طراحی کرده به راحتی با آن میتوان یک دوچرخه معمولی را برقی کرد.

با استفاده از چرخ GeoOrbital روی دوچرخه حداقل برای بیست مایل هیچ احتیاجی به رکاب زدن نیست البته طبق گفته شرکت سازنده با رکاب زدن می توان تا پنجاه مایل بدون هیچ فشاری دوچرخه سواری کرد.

این چرخ از فوم جامد تهیه شده و دیگر نیاز نیست  نگران پنچر شدن چرخ های دوچرخه بود وزن آن هم ۲۰ پوند معادل ۹ کیلوگرم است روی این چرخ یک باتری کوچک قرار دارد که می تواند به وسیله آن دوچرخه را به راه بیاندازد .

چرخ GeoOrbital فقط در قسمت جلو دوچرخه نصب می شود و یک دکمه کوچک به همراه یک نمایشگر برای نشان دادن میزان شارژ باتری روی فرمان دوچرخه قرار میگیرد.پس از خالی شدن شارژ باتری میتوان آنرا از روی چرخ جدا کرد و مثل یک موبایل آن را به شارژ زد و از آن استفاده کرد .

هم اکنون GeoOrbital با شرکت Evelo که او هم چرخ و دوچرخه هایی همانند می سازد در حال رقابت است قیمت چرخ های شرکت Evelo  بیشتر از ۱۰۰۰ دلار است اما شرکت  GeoOrbital قصد دارد چرخ هایش را با قیمت کمتر از ۹۰۰ دلار وارد بازار کند  همچنین یک گروه هم در دانشگاه MIT مجوز کار روی این ایده با کاربردی مشابه را گرفته اند.

منبع   theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا