Mihanpostپیشنهاد سردبیر

تصاویری متحرک از واقعیت های غم انگیز زندگی کارمندی

تصاویری متحرک از واقعیت های غم انگیز زندگی کارمندی توسط آقای فرانسوا برین که یک هنرمند فرانسوی است را برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده ایم . این مجموعه از تصاویر متحرک گویای زندگی یک نواخت و بدون چالش برای کارمندان است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

در این میان یک ضرب المثل در رابطه با کار یک نواخت روزانه در فرانسه وجود دارد که می گوید : métro, boulot, dodo که یعنی مترو ، کار ، خواب . هر کارمند در فرانسه از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر باید کار کند . کارهای سبک و معمولی که البته استرس زا هم هستند .

پروژه تصاویر متحرک از زندگی کارمندی بیشتر در رابطه با افرادی است که برای رسیدن به محل کارشان باید مسافت زیادی را با مترو طی کنند. بسیاری از این افراد همیشه توهم دیر رسیدن را دارند و این مسئله برایشان استرس زا است .

خب باید بگوییم که نوع شغل افراد در زندگی فردی و اجتماعی آنها  بسیار تاثیر گذار  است .همچنین  آرام و بدون استرس بودن کار  یکی از ویژگی های مهم یک شغل خوب است . اما یک نواخت بودن شغل زیاد جالب نیست هر چند بسیاری از افراد با این گونه مشاغل مشکلی ندارند اما بطور کلی داشتن یک شغلی که باید هر روز در آن فقط یک سری کار های روتین را انجام دهید می تواند بسیار کلافه کننده باشد و پیشرفتی هم در آن نیست .

این تصاویر متحرک که تا حدی خنده دار هستند نشان می دهند که چگونه بعضی از افراد مجبورند مدت زمان زیادی از عمر خود را در یک چهارچوب و بدون هیچ تنوعی انجام دهند .

من آرزو می کنم که همه شما شغلی داشته باشید که برایتان هفته ای سرشار از انرژی و کار های جدیدی خلق کند .

با هم در میهن پست تصاویر متحرک از واقعیت های غم انگیز زندگی کارمندی را تماشا می کنیم.

منبع : fbeaurain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا