Mihanpostپیشنهاد سردبیرورزشی

مارتین فورد هم معتقد است تصاویر سجاد غریبی فتوشاپ است !

تصاویر سجاد غریبی در حالی سوژه ی رسانه ها و مردم در شبکه های اجتماعی شد که وی با ظاهری متفاوت و در مقابل مارتین فورد آمریکایی برای شوی مبارزه حاضر شد.

همه ما ویدیوها و تصاویر سجاد غریبی از رویاریی با مرتین فورد و را دیدیم ، موضوعی که نقل محافل و خبر داغ رسانه ها شد تا ثابت شود که دنیای مجازی آدم ها با واقعیت زندگیشان می تواند دنیایی تفاوت داشته باشد درست همانند سجاد قریبی که نقطه مشترک دنیای مجازی و واقعی اش تنها در اسم او یعنی سجاد قریبی خلاصه می شود.

تصاویر سجاد غریبی

حال که کم کم به روز مبارزه ی سجاد غریبی با مارتین فورد نزدیک می شویم ، و با توجه به ملاقات رو در رو این دو ورزشکار در دبی و اثبات تصاویر فتوشاپی سجاد غریبی برای حریف آمریکایی اش اوضاع کمی پیچیده تر شده است طوری که مارتین فورد از سجاد می پرسد که آیا واقعا می‌خواهی با من امبارزه کنی؟

مارتین فورد که ادعا می‌کند بسیار بیشتر از رقیب ایرانی خود تمرین کرده و آماده است تنها چند هفته پیش از مبارزه این سوال را مطرح کرده که آیا هالک ایرانی برای شرکت در مبارزه‌ای که قرار است ۳۰ آوریل برگزار شود جدی است ؟

این زوج سنگین وزن پس از حواشی و جنگ‌های لفظی بسیار قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل برابر با ۱۰ اردیبهشت مشکلات خود را در سالن O2 لندن حل کنند؛ مبارزه‌ای که پیش از این نیز به تاخیر افتاده بود.

در این میان و با نگاه رسانه ها و مردم به تصاویر سجاد غریبی ، مارتین فورد که با لقب ترسناک ترین مرد جهان شناخته می‌شود ادعا می‌کند که نمی‌خواهد به خاطر کارهایش در رینگ مسابقه قلدر فرض شود و از رقیبش خواست به خود تکانی بدهد.

تصاویر سجاد غریبی

فورد در گفت و گو با دیلی استار گفته برای من ثابت شد که تصاویر سجاد غریبی فتوشاپی است و حالا …

«سوالم این است که با توجه به تصاویر سجاد غریبی با آن چه من از نزدیک دیدم آیا واقعا می‌خواهد با من مبارزه کند؟

چون من نمی‌خواهم وارد رینگ شوم و به عنوان یک قلدر و کسی که می‌خواهد شخص دیگری که تمرینات مشابه را انجام نداده مرعوب کند، شناخته شوم. اگر او واقعا می‌خواهد این مبارزه را انجام دهد به هر کسی که می‌خواهد بگوید و این کار را به گردن من نیندازد.»

این در حالی است که سجاد غریبی یا همان هالک مجازی علی‌رغم نگرانی‌های هواداران خود در مورد روش‌ های تمرینی‌ اش مدعی شده که در طول تمرینات برای این مبارزه حدود ۱۳ کیلو وزن کم کرده است که این موضوع احتمالا نقطه ضعف بزرگ او در رینگ مسابقه خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این جنجال مجازی که توسط مارتین فورد و البته سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی به مبارزه ای جدی بدل خواهد شد یا همانند تصاویر سجاد در حد شوخی مجازی باقی می ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا