گوناگون

توقف بلژيک و پيروزي روسيه در نيمه نخست

نيمه نخست ديدارهاي سوم مرحله گروهي جام جهاني در گروه H به پايان رسيد. روسيه در ديداري بسيار حساس برابر الجزاير به ميدان رفت و موفق شد نيمه نخست را با برتري يک بر صفر به پايان برساند.

آلکساندر کوکورين موفق شد با ضربه سر در دقيقه 6 دروازه نماينده آفريقا را باز کند تا روسيه از حريف خود جلو بيفتد. در ادامه روس‌ها چندين فرصت گلزني ديگر روي دروازه الجزاير ايجاد کردند که موقعيت‌هاي آن‌ها به شکل خطرناکي به بيرون رفت تا نيمه نخست با برتري يک بر صفر روسيه به پايان برسد.

بلژيک و کره جنوبي در ديگر ديدار اين گروه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان نيمه نخست برنده نداشت و با تساوي بدون گل به پايان رسيد. بلژيکي‌ها بازي را بهتر شروع کردند و در دقيقه 15 جدي‌ترين موقعيت گل‌شان را به دست آوردند که دريس مرتنس آن را در دو قدمي دروازه از دست داد.

در اواخر نيمه نخست کره‌اي‌ها به خودشان آمدند و چندين فرصت گلزني ايجاد کردند که با درخشش پورتوآ و مدافعان بلژيک اين فرصت‌ها از دست رفت. در ثانيه هاي پاياني دفور با دريافت کارت قرمز مستقيم به دليل خطاي خطرناک از زمين مسابقه اخراج شد تا بلژيک 10 نفره شود. در ادامه بازي روند متعادلي گرفت تا نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان برسد.

سرمربي بلژيک در اين ديدار چند بازيکن اصلي خود را روي نيمکت ذخيره‌ها قرار داد و از بازيکنان ذخيره خود بهره گرفت که يکي از اين بازيکنان عدنان يانوزاي بود که اولين بازي ملي‌اش را براي بلژيک انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا