Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

تویوتا راو 4 هیبرید XLE بصورت رسمی معرفی شد + عکس

تویوتا راو 4 هیبرید XLE یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند این کمپانی است. در این مطلب از میهن پست به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پنجمین نسل شاسی‌بلند محبوب و پرطرفدار تویوتا راو ۴ یک سال پیش عرضه شده اما ژاپنی‌ها برخی بهبودها را در آن اعمال کرده‌اند. تعداد اعضای خانواده راو ۴ مدل ۲۰۲۱ با اضافه شدن یک عضو جدید با نام راو ۴ هیبرید XLE پریمیوم بیشتر شده است.

این تریم جدید دارای برخی ویژگی‌ها می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی ۵ پره، چراغ‌های جلو و دیلایت های LED و مه شکن‌های یکپارچه اشاره کرد. داخل کابین نیز مونروف برقی، صندلی راننده با تنظیم در ۸ جهت، صندلی راننده با تنظیم در ۴ جهت، ۵ پورت USB، فرمان چرمی، صفحه لمسی ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می‌شوند.

عرضه راو ۴ هیبرید XLE پریمیوم باعث می‌شود فاصله بین دو مدل XLE و XSE پر شود. قیمت هیبرید XLE مدل ۲۰۲۱ از ۳۰۹۷۰ دلار شروع می‌شود و قیمت مدل XSE نیز ۳۵۶۲۵ دلار است. این فاصله‌ای قابل‌توجه بوده و XLE پریمیوم جدید با بهای ۳۳۶۷۵ دلاری آن را پر می‌کند. البته که این مدل جدید ترکیب مناسبی از دو تریم یاد شده بوده و مناسب افرادی است که خواهان مدلی تقریباً مجهز و هیبریدی بوده اما نمی‌خواهند فول ترین و گران‌ترین نسخه را انتخاب کنند.

اگرچه اضافه شدن این تریم جدید خبر خوبی برای طرفداران راو ۴ است اما خبر مهم اینکه راو ۴ پرایم پلاگین هیبریدی دارای پیشرانه بنزینی و دو واحد الکتریکی بوده و قدرت ۳۰۲ اسب بخاری است. راو ۴ هیبریدی اما از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ۲۱۵ اسب بخاری دارد. این قوای محرکه در مدل سال ۲۰۲۱ تغییری نکرده است.

باهم در میهن پست تصاویری از تویوتا راو 4 هیبرید XLE را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا