گوناگون

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: امروزیکم مهر، محور کرج – چالوس از ساعت 16 عصر تا سه بامداد یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، سرهنگ همایون شریفی در نشست خبری خود گفت: به واسطه تلاش همکاران پلیس راهور، اطلاع‌رسانی و ارتقاء فرهنگی عمومی ترافیک، شاهد 14 درصد کاهش در تلفات جانی در تصادفات درون شهری در استان البرز بودیم.

وی افزود: تعداد متوفیان ناشی از تصادفات در شش ماهه امسال از 59 نفر به 51 نفر رسیده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: پارسال 1174 نفر دراستان بر اثر تصادفات جرحی مصدوم شدند که این آمار امسال به 1561 نفر رسیده است.

شریفی خاطرنشان کرد: ترددها در نیمه نخست امسال در راههای مواصلاتی البرز 15 تا 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در شش ماهه امسال در مجموع 92 هزار و 400 دانش‌آموز توسط افسران ویژه تحت آموزش‌های ترافیکی قرار گرفتند و آموزش 3950 راننده اتوبوس، 3940 راننده تاکسی، 3500 نفر از رانندگان خودروهای سنگین، 3950 نفر از رانندگان خوردهای سواری و 8800 نفر از موتورسیکلت سواران در شش ماه نخست امسال توسط پلیس راهور انجام شد.

رئیس پلیس راهور استان البرز به برنامه پلیس راهور در بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: 10 جلسه در خصوص ساماندهی سرویس مدارس با کارگروه ماده 18 برگزار شده و برای امسال تعداد پیمانکاران از 50 به 15 کاهش یافته و محدودیت‌های نیز برای دارندگان سرویس‌های مدارس امسال اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: امروز محور کرج – چالوس از ساعت 16 عصر تا سه بامداد از شمال به جنوب به منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا