Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناوری

جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین را در میهن پست تماشا کنید

همه ساله گوگل برای کاربران خود جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین را منتشر می کند که در سال جاری میلادی نیز در اقدامی جالب تصاویری خاص ، جالب ، دیدنی ، تماشایی را از زمین منتشر کرده است که هر بیننده ای را محو تماشای آن می کند.

با این حال و قبل از تماشای جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین ، بد نیست بدانید که گوگل ارت یا گوگل ارث، برنامه‌ ای است برای دریافت و مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان که توسط شرکت کی‌ هول ساخته شده‌ است و نقشه ی 3 بعدی زمین نیز نامیده می‌شود. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب‌شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌برداری هوایی و سامانهٔ اطلاعات مکانی 3 بعدی جهان به‌دست می‌آید. ویکی‌پدیا

بنابراین در میان مجموعه تصاویری که گوگل ارث Google Earth View در سال جاری میلادی از زمین تهیه کرده است ، 1000 تصویر جدید آن را برای کاربران منتشر کرد که چشم‌ انداز های فوق‌ العاده‌ ای از سیاره خاکی از منظر فضا را به ارمغان می‌آورند.

جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین که مجموعه تصاویر چشم انداز گوگل ارث Google Earth View نام دارد در حال حاظر در آرشیو تصاویر چشم انداز گوگل ارث قابل مشاهده است و در این میان نیز بیش از 2 هزار و 500 تصویر از مناطق مختلف دنیا وجود دارد.

در میان جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین، 1000 تصویر هوایی از قاره‌ های مختلف گرفته شده و رنگ‌های روشن و وضوح بیشتری در آن‌ها دیده می‌شود و می‌توان گفت بزرگترین مجموعه‌ ی عکسی است که تاکنون در این آرشیو قرار گرفته است.

امروز با هم در میهن پست جدیدترین تصاویر گوگل ارث از زمین را تماشا خواهیم کرد .

 

منبع : fubiz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا