Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسعلمی و فناوریگردشگریهوا فضا

زمین از نگاه ساکنین ایستگاه فضایی بین المللی چگونه است + ویدیویی

زمین از نگاه ساکنین ایستگاه فضایی بین المللیآن طور خواهد بود که ما نیز در این ویدیو خواهیم دید. ما امروزه کافی است که پا را از سیاره مان بیرون بگذاریم تا زمین زیبا و دیدنیمان را آن طور که فرا زمینی ها نظاره می کنند ، تماشایش کنیم.

با این حال شاید بارها و بارها تصاویر زمین از فضا را دیده باشید اما این بار با ویدیویی پیش روی تان است،فرصت دیدن کره زمین از فضا را دارید و این کره خاکی را از دید ایستگاه فضایی بین المللی خواهید دید. برای این سفر فضایی آماده شوید و تماشای این ویدیو از کره زمین را از دست ندهید.

ایستگاه فضایی بین المللی با مشارکت 15 کشور ساخته شده و در مدار زمین و ارتفاع 330 تا 435 کیلومتری قرار گرفته است. این ایستگاه با سرعتی برابر با 27700 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و هر روز 15 بار به دور زمین می چرخد. جالب است بدانید ایستگاه فضایی بین المللی، سومین شی نورانی در آسمان به شمار می آید و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

زمین از نگاه ساکنین ایستگاه فضایی بین المللی
زمین از نگاه ساکنین ایستگاه فضایی بین المللی

حالا این ایستگاه به ما این فرصت را می دهد تا گردشی به دور زمین داشته باشیم و دورنمای آن را در شب ببینیم. این کره در شب آن قدر زیباست که نمی توان لحظه ای از آن چشم برداشت. از جلوه گری نورهای مصنوعی که بگذریم، ناگهان نورهای سبزی به چشم مان می خورند. اینها همان شفق های قطبی هستند که از شگفتی های آسمان به شمار می روند و چشم ها را به خود خیره می کنند. زیبایی های شبانه کره زمین یک به یک از پیش روی مان می گذرند و از دیدن شان غرق حیرت می شویم.

اینها تنها گوشه ای از شگفتی های این کره خاکی هستند. صحنه های حیرت انگیزی انتظارتان را می کشند و جلوه متفاوتی از زمین را به شما نشان می دهند. پس با در میهن پست همراه باشید و به تماشای این ویدیو جذاب بنشینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا