Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل ترون سیگیت Throne Seagate در شهر آنتالیا را بشناسید + عکس

یکی دیگر از اقامتگاه های آنتالیا هتل ترون سیگیت Throne Seagate است. شما می توانید برای سفر به ترکیه و این شهر دیدنی در این هتل اقامت داشته باشید. برای مشاهده تصاویر با ما همراه شوید.

هتل ترون سیگیت Throne Seagate آنتالیا در امتداد دریای نیلگون مدیترانه واقع شده‌ است و دارای ساحل خصوصی ، ۲ استخر در فضای باز و استخر کودکان است . این تفریحگاه دارای استخر سر پوشیده , مرکز تناسب اندام و تجهیزات آب‌گرم نیز است.

اتاق‌ های مدرن، مبله و پارکت شده هتل سیگیت با خدمات روزانه اتاق و اینترنت رایگان استراحتی دلچسب را فراهم می‌ کند و با منظره دریا یا کوه و یا استخر دارای تجهیزاتی نظیر مینی‌ بار، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی، کمد لباس، وسایل بهداشتی و صندوق امانات است .

رستوران هتل غذاهای بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌ کند . فرودگاه آنتالیا در ۳۵ کیلومتری هتل قرار دارد . پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است .

در صورتی که قصد سفر تفریحی و آرامش بخشی را دارید بهترین گزینه سواحل ترکیه به خصوص شهر آنتالیاست. شما در تور آنتالیا می توانید تمامی امکانات مورد نیاز خود را از هتل دریافت کنید.

تور آنتالیا اکثرا بر روی هتل های All یا UAll هستند که مسافرین تور آنتالیا در این حالت بابت غذا و نوشیدنی در طول سفر خود در هتل های آنتالیا هزینه ای پرداخت نمیکنند.تور آنتالیا میتواند تجربه سفری لوکس در هتل های فوق لوکس را به شما بدهد.

جالب است بدانید دومین هتل لوکس جهان در آنتالیا منطقه کندو قرار دارد. بهترین توصیف شهر آنتالیا این است که بگوییم تکه از بهشت در روی زمین است.شما میتوانید با اقامت در هر یک از مناطق این شهر سبک متفاوتی از طبیعت را لمس کنید

آنتالیا مکان‌ های گردشگری زیادی را دارد به خصوص خط ساحلی گسترده و کشیده شده، منطقه‌هایی که شامل استراحتگاه کوچک برای تعطیلات است پس به اندازه کافی این شهر قابلیت دیدن و شناختن دارد. اتاق های هتل سی گیت با طراحی زیبا ومدرن دارای امکاناتی چون تلویزیون ، تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و صندوق امانات است .

باهم در میهن پست تصاویری از هتل ترون سیگیت Throne Seagate را تماشا می کنیم.

منبع: throneseagate

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا