Mihanpostپیشنهاد سردبیرتلویزیوندسته‌بندی نشدهفرهنگی

جزئیاتی از سریال «عشق تعطیل نیست» + عکس

به گزارش میهن پست- حدیث میرامینی و رضا ناجی به جمع بازیگران سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ پیوستند که هفته آینده کلید می‌خورد.

پیش تولید این مجموعه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود مدتی است آغاز شده و گروه این روزها آخرین مراحل دورخوانی برای آغاز تصویربرداری را سپری می‌کنند.

جز حدیث میرامینی و رضا ناجی، تاکنون حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار، زانیار خسروی، مهرانه مهین ترابی، شهرام حقیقت دوست، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی و بهنوش بختیاری در «عشق تعطیل نیست» قطعی شده است. طبق برنامه ریزی انجام شده این سریال هفته آینده کلید می‌خورد.

به غیر بازیگران اصلی، این سریال تعدادی بازیگر مهمان دارد که در حین تصویربرداری به پروژه اضافه خواهند شد. همزمان با پیش تولید نهایی، گروه صحنه «عشق تعطیل نیست» مشغول ساخت و ساز دکورهای سریال در شهرک غزالی هستند.

داستان سریال جدید بیژن بیرنگ درباره رها با بازی محمدرضا گلزار و نفس با بازی مهناز افشار، زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سریال عشق تعطیل نیست
سریال عشق تعطیل نیست

تهیه کنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در کارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای کارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد.

این سریال در ۲۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

منبع:mehrnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا