Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

جزئیات شایعه استعفای نایب رییس فدراسیون کشتی؟

به گزارش میهن پست – نایب رییس فدراسیون کشتی خبر استعفای خود یا وجود هرگونه مشکل با رسول خادم را رد کرد.

با انتقاد از برخی اظهارنظرها عنوان کرد: انتظارم از بعضی رسانه‌ها این است رسالت قلم را حفظ کرده و مسائل را آن طور که هست منعکس کنند نه آن که به میل و سلیقه خود تفسیر کنند. بنده قیم لازم ندارم که افرادی بخواهند از طرف من صحبت کنند.

او همچنین گفت: هر چند در برخی موارد با فدراسیون اختلاف نظر دارم ولی به رسول خادم یا علی گفتم و به تمام قول و قرارهایم متعهد هستم.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حضورش در فدراسیون کمرنگ شده است، گفت: واقعیت این است که آقای خادم کارها را به خوبی مدیریت کرده و پیش می‌برند اما به صراحت عرض می‌کنم هر وقت ایشان به وجودم نیاز داشته و کاری را به من محول کنند قبول کرده و با تمام وجود در خدمت کشتی خواهم بود.

قهرمان جهان در سال ۱۹۹۸ خاطرنشان کرد: هر کس انتقادی از فدراسیون دارد با منطق نقاط ضعف‌ را بیان کند اما نباید چشم‌های خود را به روی واقعیت‌ها بست و موفقیت‌ها را نادیده گرفت.

حیدری در پایان گفت: نه استعفا داده‌ام و نه مشکلی با رسول خادم دارم بلکه من، خادم و همکارانمان در فدراسیون هدفمان خدمت به کشتی است و برای رسیدن به این اهداف از هیچ کوششی فروگذار نبوده و با اتحاد و یکدلی کارها را پیش خواهیم برد.

منبع:isna

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا