Mihanpostسینمافرهنگی

نگاهی به اولین تجربه کارگردانی علی ملاقلی‌پور با «قندون جهیزیه» + عکس

به گزارش میهن پست – علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» از پایان تدوین اولیه این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: پس از پایان تدوین اولیه «قندون جهیزیه» توسط مهدی سعدی، ساخت موسیقی برای این فیلم سینمایی به زودی آغاز می‌شود.

علی ملاقلی‌پور که نخستین کارگردانی سینمایی خود را با فیلم «قندون جهیزیه» را تجربه کرده، درباره مراحل ساخت این فیلم سینمایی گفت: پس از پایان تدوین اولیه «قندون جهیزیه» توسط مهدی سعدی، ساخت موسیقی برای این فیلم سینمایی به زودی آغاز می‌شود.

 فیلم «قندون جهیزیه»
فیلم «قندون جهیزیه»

وی افزود: قرار است با یک گروه موسیقی که تجربه‌ای در ساخت موسیقی فیلم ندارند وارد مذاکره شوم و به زودی نتیجه مذاکره‌ها با این گروه موسیقی مشخص می‌شود.

کارگردان فیلم «قندون جهیزیه»  در ادامه با اشاره به این مطلب که در حال آماده‌سازی فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر است، گفت: همه تلاشم این است که این فیلم سینمایی به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند. واقعیت این است که علاوه بر حضور صرف «قندون جهیزیه» در جشنواره، نگاه مخاطب برای من اهمیت دارد.
ملاقلی‌پور در پایان افزود: «قندون جهیزیه» تجربه خوبی برای من در حوزه سینما بود و با گروه بسیار حرفه‌ای فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان رسید.

 فیلم «قندون جهیزیه»
فیلم «قندون جهیزیه»

به گفته ملاقلی‌پور موضوع فیلم سینمایی «قندون جهیزه» تعریف جدیدی از عالم همسایگی ارائه می‌دهد و روابط انسان امروز را در قالب طنز بیان می‌کند. اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد،صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، وحید نقی، حسن عباسی و کریم اکبری مبارکه از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع:mehrnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا