گوناگون

خسوس:بازي با ژاپن يک‌بازي رواني و ذهني است

  خسوس کاندلاس پس از پيروزي قاطعانه 10 بر صفر برابر ازبکستان که بهترين پيروزي تاريخ تيم ملي ايران برابر اين تيم بود گفت: خوشبختانه توانستيم به چند گل زودهنگام دست پيدا کنيم و همين مساله باعث شد که کاملا با آرامش بازي را اداره کنيم. تلاش زيادي انجام داديم تا بتوانيم به همان شکلي که براي اين ديدار خودمان را آماده کرده بوديم، بازي کنيم.

خسوس در ادامه در اظهاراتي عجيب گفت: ايران بازي هايش را به راحتي نمي برد. پيش از آغاز رقابت ها انتظارش را نداشتم که تيمم به فينال برسد چرا که با توجه به برنامه مسابقات فکر مي کردم که در اين مرحله با ژاپن روبرو شويم.

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران که بايد شاگردانش را براي يازدهمين عنوان قهرماني قاره کهن آماده کند، درباره سبک بازي تيم نيز عنوان کرد: هدف من اين نيست که تيمم فقط گل بزند، بلکه هدف ما اين است که يک تيم کامل باشيم. اگر در فوتسال اين حس تيمي شکل بگيرد، گلها يکي پس از ديگري از راه مي رسند.

خسوس درباره ديدار پاياني نيز گفت: ژاپن در دوره قبلي رقابت ها به مقام قهرماني رسيده و براي دفاع از عنوان قهرماني از آمادگي ذهني بالايي برخوردار است. به همين دليل به نظر من اين بازي قبل از اين که تاکتيکي و فني باشد يک ديدار رواني است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا