گوناگون

خلعت سربازان گمنام افتخار بزرگی است که بر قامت کارکنان وزارت اطلاعات پوشانده شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش بیانیه 152 نفر از نمایندگان در تقدیر از زحمات و خدمات سربازان گمنام وزارت اطلاعات را در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 خردادماه) قرائت کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم ‌الله الرحمن الرحیم
 
از صبح اولین روزی که مدال پرافتخار سرباز گمنام در کلام دلنشین و الهی امام راحل (ره) بر سینه کارکنان خدوم و فداکار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نقش بست، گویی از تمام خدمات پنهان و آشکاری که تا قبل از تشکیل این وزارتخانه در نهادهای مختلف نظام مقدس اسلامی صورت گرفته بود قدردانی شد.
 
سربازان گمنام امام زمان به اعتبار کلام امیر سخن حضرت علی‌ابن ابیطالب(ع) مصداق بارز مجهولون فی‌الارض و معروفون فی‌السماء است که در عرصه‌های گوناگون و صحنه‌های مختلف از صبح اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی چشم در چشم سینه به سینه دشمن داخلی و خارجی در مبارزه شبانه‌روزی به نبردی پنهان مشغول شدند و در این مسیر به شوق وصال فرمانده خویش سر از پا نشناختند.
 
نبردی که در یک سوی آن جهانخواران زورگو و بی‌منطق و صاحب فناوری‌های گسترده روز قرار داشته و دارد و در دگر سوی آن گمنامانی که با تکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری همراه با اعتماد به نفس مثال‌زدنی مشغول کارزارند.
 
خلعت سربازان گمنام افتخار بزرگی است که بر قامت کارکنان وزارت اطلاعات پوشانده شد و در جریان آن در تمامی عرصه‌ها نه‌تنها نام و نشانی نجویند بلکه بنا بر ضرورت‌های موجود حتی در خانه و کاشانه خود گمنام باشند.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا