گوناگون

خودروهای قاچاقچیان با 71 کیلوگرم تریاک توقیف شد

81241183 5829448

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید رییسیان شهرستان سمیرم حین کنترل راههای این شهرستان یک دستگاه سواری تندر که حاوی 43 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک بود را متوقف کردند.

«مصطفی صادقیان» افزود: در یک بازرسی دیگر نیز مقدار 9 کیلوگرم تریاک از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

وی همچنین به عملیات ایست و بازرسی شهید شرافت نایین اشاره کرد و گفت: ماموران این ایستگاه یک سواری پژو که حاوی 19 کیلو و 600 گرم تریاک بود را توقیف کردند.

پایگاه خبری پلیس در گزارش دیگری آورده است: با تلاش ماموران پلیس مرکز استان اصفهان سارق سابقه دار وسایل داخل خودروهای پارک شده در شهر اصفهان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل داخل خودرو ها در شهر اصفهان، ماموران پلیس مرکز اصفهان موفق شدند با اجرای گشت شبانه متهم را در حالیکه اطراف خودروهای پارک شده در مرکز شهر تردد داشت دستگیر کنند.

سرهنگ «حسن یاردوستی» با بیان اینکه سارق دستگیر شده سابقه دار است، ادامه داد: وی که اعتیاد به مواد مخدر دارد تحت بازجویی پلیس به چندین فقره سرقت داخل خودرو در مکان های خلوت شهر اعتراف کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد که از پارک خودرو در محل های خلوت و کور که به سارقان فرصت طراحی نقشه سرقت را می دهد خودداری و حتی المقدور محل های مطمئن را برای پارک وسیله نقلیه انتخاب کنند.

د/7140/607

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا