گوناگون

ماهواره یکی از مخرب ترین ابزار مدرن دشمن برای گسترش سلطه فرهنگی است

81241180 5829444

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام دکتر ˈمحمد شیرویˈ در نشست طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج ایرانشهر در مصلی فاطمه الزهرا(س) افزود: دشمنان که می دانند با حمله نظامی نمی توانند به اهداف شومشان برسند با جنگ رسانه و ماهواره برای تخریب اعتقادات دینی مسلمانان وارد عمل شده اند.

روحانی اعزامی از قم، شبکه های ماهواره ای را از جمله عوامل و مشکلات عمده از هم گسیختگی خانواده ها دانست و آن را یک تهدید جدی برای جوانان و نوجوانان و سایر قشرهای جامعه عنوان کرد.

وی ماه مبارک رمضان را ماه مهمانی خداوند و صفا و صمیمیت بیشتر بین مومنان دانست و اظهار داشت: باید از برکات این ماه الهی برای نزدیک شدن قلوب مسلمین به یکدیگر بیشتر استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایرانشهر نیز هدف از برگزاری این نشست را که شمار زیادی از خانواده های بسیجیان حضور داشتند، ایجاد انس بیشتر بین فرماندهان پایگاهها و خانواده های آنان ذکر کرد.

سرهنگ محمد سارانی افزود: دین مبین اسلام بر محبت، صمیمیت و مودت بین همدیگر تاکید دارد بطوریکه اینگونه نشست ها باعث بصیرت افزایی و تقویت روحیه نشاط و معنویت در خانواده بسیج می شود. ک/2

7314/7437

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا