Mihanpostماشين

اطلاعات جدید در مورد خودروی فورد رنجر رپتور + عکس

حالا جزئیات جدیدی از خودروی فورد رنجر رپتور که در حقیقت نسل جدید فورد رنجر است منتشر شده که در این مطلب از میهن پست قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

نسل بعدی فورد رنجر هم‌اکنون در حال توسعه بوده و به بازیگری جهانی بدل خواهد شد. چند هفته پیش خبرهایی درباره این پیکاپ کاملاً جدید منتشر شد که از جمله آن‌ها می‌توان به قوای محرکه پلاگین هیبریدی جدید اشاره کرد. حالا هم جزئیات اولیه از رنجر رپتور جدید منتشر شده است.

برخی رسانه‌ها به اسنادی دست یافته‌اند که به نظر می‌رسد استفاده رنجر رپتور جدید از پیشرانه ۶ سیلندر در آمریکا را تائید می‌کند. ظاهراً این پیشرانه نسخه ارتقا یافته پیشرانه ۲.۷ لیتری اکوبوست فورد خواهد بود که با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک و حالت دنده‌سنگین همکاری خواهد کرد. انتظار می‌رود حداکثر قدرت و گشتاور این نیروگاه آهنین به ترتیب ۳۲۵ اسب بخار و ۵۴۲ نیوتون متر باشد.

اما رنجر رپتور جدید در خارج از آمریکا و در بازارهایی همچون استرالیا، آسیا و احتمالاً اروپا از دو پیشرانه دیزلی برخوردار خواهد بود. نسخه پایه دارای پیشرانه ۲ لیتری توئین توربو دیزل جدید با قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر خواهد بود درحالی‌که پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی گرفته شده از F-150 می‌تواند با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر نیز در برخی بازارها عرضه شود. هر دو پیشرانه با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متفاوت استفاده خواهند کرد.

همچنین گفته می‌شود نسل بعدی این پیکاپ گیرا اندکی لوکس‌تر خواهد شد و در کابین آن متریال باکیفیت‌تر و تکنولوژی‌های بیشتر بکار خواهد رفت که نتیجه این کار افزایش قیمت رنجر رپتور خواهد بود. همان‌گونه که قبلاً گفته شده مدل‌های استاندارد رنجر نیز بهبودهای قابل‌توجهی خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به قوای محرکه پلاگین هیبریدی جدید شامل پیشرانه ۲.۳ لیتری توربو و واحدی الکتریکی اشاره کرد. این مجموعه قدرت ۳۶۲ اسبی و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری خواهد داشت. بهبود دیگر نیز استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC4 فورد خواهد بود.

باهم در میهن پست تصاویری از خودروی فورد رنجر رپتور را تماشا خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا