Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودرو ۳۰ هزار دلاری«هوندا سیویک ۲۰۱۵» + عکس

به گزارش میهن پست – در حالی که هوندا سیویک در سال گذشته تجدیدنظر قابل‌توجهی برای مدل ۲۰۱۴ خود انجام داده بود، امسال نیز به یک مدل جدید در خط تولید خود خوش‌آمد گفته است.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

نسخه ویژه هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ در پاییز امسال در نمایشگاه‌ها همراه با یک سری از تکنولوژی‌های کاربردی، امکانات راحتی و بهینه‌سازی‌های طراحی‌ها حاضر خواهد بود. هوندا سیویک SE مابین تریم پایه سیویک LX و تریم متوسط سویک EX قرار می‌گیرد.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

در مقایسه با مدل پایه سیویک LX، هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ امکاناتی مانند چرخ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی با طرح مشکی، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۷ اینچی هوندا با عملکرد صوتی همراه با LaneWatch و یک سیستم صوتی ۶ اسپیکره اضافه کرده است.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

سیویک SE که منحصراً در قالب یک سدان عرضه خواهد شد، از همان موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت مانند سایر سیویک‌ها استفاده خواهد کرد که با سیستم گیربکس انتقال قدرت پیوسته همراه می‌شود.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

این در حالی است که یک گیربکس ۵ دنده دستی در مدل‌های LX و EX کوپه و LX سدان در دسترس خواهد بود. هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ تنها با ۷۰۰ دلار قیمت بالاتر نسبت به سیویک LX سدان، دربرگیرنده بیشتر تجهیزات محبوب سیویک خواهد بود. در همین حال، هوندا قیمت تجهیزات اضافی این تریم را ۱۱۰۰ دلار می‌داند.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

مصرف سوخت هوندا سیویک SE مدل ۲۰۱۵ برابر با تمام سیویک سدان‌هایی است که از سیستم CVT استفاده می‌کنند. این خودرو در شهر ۷/۸ لیتر، در جاده ۶ لیتر و به صورت ترکیبی ۷/۱ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

این در حالی است که مدل‌های با گیربکس ۵ دنده دستی به رکورد مصرف ۸/۴ لیتر در شهر، ۹ لیتر در جاده و ۷/۶ لیتر به صورت ترکیبی می‌رسند. بهترین مصرف سوخت در سری سیویک به مدل HF مربوط می‌شود که ۷/۶ لیتر در شهر، ۵/۲ لیتر در جاده و ۶/۷ لیتر به صورت ترکیبی مصرف می‌کند.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

به جز این مورد، سیویک برای مدل ۲۰۱۵ تغییر چندانی به خود ندیده است. مانند قبل، امکانات استاندارد ارائه شده برای تمام مدل‌های هوندا سیویک ۲۰۱۵ شامل مواردی مانند اتصال بلوتوث هندزفری، سیستم صوتی چهار اسپیکره هماهنگ با شبکه پاندورا، دوربین نمای عقب و چرخ‌های ۱۵ اینچی فولادی می‌شوند.

هوندا سیویک
هوندا سیویک

قیمت مدل پایه سیویک LX از ۱۹۰۸۰ دلار در فرم کوپه و ۱۹۲۸۰ دلار در فرم سدان آغاز می‌شود (همراه با سیستم گیربکس ۵ دنده دستی). سیویک EX کوپه با گیربکس دستی ۲۱۱۸۰ دلار و با CVT قیمتی برابر با ۲۱ هزار و ۹۸۰ دلار دارد.

البته مدل EX سدان تنها با CVT عرضه می‌شود که قیمتش ۲۱۹۸۰ دلار است. گران‌قیمت‌ترین هوندا سیویک ۲۰۱۵ مدل EX-L همراه با سیستم راهبری است که دارای قیمتی برابر با ۲۴۹۳۰ دلار به عنوان یک کوپه و ۲۵۱۳۰ دلار به عنوان یک سدان است. در همین حال، قیمت مدل اسپورتی هوندا سیویک Si و مدل‌های هیبرید و گاز طبیعی سیویک هنوز اعلام نشده است.

منبع:cars  ترجمه:  pedal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا