Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

زمان عرضه گوشی«گلکسی نوت۴»در بازار اعلام شد + عکس

به گزارش میهن پست – شرکت سامسونگ تائید کرد که گوشی گلکسی نوت ۴ در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و علاقمندان می توانند از فردا این گوشی را پیش سفارش دهند.

گوشی گلکسی نوت ۴
گوشی گلکسی نوت ۴

البته هنوز جزئیاتی از قیمت گذاری این گوشی اعلام نشده است، اما تجربه نشان می دهد که احتمالا قیمت (قراردادی ) Note 4 به همراه قرارداد یک ساله ۲۹۹ دلار باشد.

گوشی گلکسی نوت ۴
گوشی گلکسی نوت ۴

برای پیش ثبت نام و دریافت این گوشی فروشگاه های Best Buy ،Amazon ،RadioShack ،Walmart ،Costco ،Sam’s Club و Targe در نظر گرفته شده اند.

گوشی گلکسی نوت ۴
گوشی گلکسی نوت ۴

با وجود اینکه سامسونگ اعلام کرده که در تاریخ ۲۵ مهر فقط رنگ های سیاه و سفید عرضه می شوند، به احتمال زیاد رنگ های دیگر مثل طلایی و یا صورتی مدتی بعد ارائه خواهند شد.

گوشی گلکسی نوت ۴
گوشی گلکسی نوت ۴

گوشی گلکسی نوت ۴ در ادامه یکی از موفق ترین اسمارتفون های سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۳ طراحی و تولید شده و یکی از پیشرفته ترین گوشی های سال جاری به حساب می آید. ویژگی های برتر این گوشی عبارتند از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ (QHD)، قلم S Pen، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و ۳.۷ مگاپیکسلی جلو و ۳ گیگابایت حافظه رم. همچنین نسخه ای که در شمال آمریکا عرضه می شود دارای پردازنده قدرتمند چهار هسته ای Snapdragon 805 با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید ۴.۴.۴ کیت کت می باشد.

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا