گوناگون

خیرین مدرسه ساز به حوزه سرمایه گذاری در همدان توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیک بخت ظهر پنجشنبه در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: خیران مدرسه‌ساز افراد صاحب همتی هستند که توانستند در تحقق شعار سال کمک کنند.

وی افزود: با توجه به ضرورت‌های جامعه و شعار سال سیاست اقتصاد مقاومتی برای مقابله با بحران و تشدید دشمنی‌های استکبار اعلام شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندارهمدان با بیان اینکه شعار سال با دو قید اساسی «عزم ملی» و «مدیریت جهادی» اعلام شده است، ابراز داشت: خیران مدرسه‌ساز استان در راستای تحقق این دو وارد عرصه فعالیت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بن‌مایه توسعه کشور فرهنگ است، ادامه داد: خیران در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه با سرمایه و هزینه مالی خود وارد عرصه فعالیت به منظور تقویت اقتصاد و فرهنگ شده‌اند که این خود جای قدردانی دارد.

نیکبخت با بیان اینکه خیران با همت، ایمان و اعتقاد خود عامل توسعه جامعه شده‌اند، گفت: آنها از این راه بهترین اندوخته را برای آخرت خود جمع کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در استان عنوان داشت: همایش سرمایه‌گذاری بعد از ماه مبارک رمضان و در راستای توسعه سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود.

استاندار همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه همدان به لحاظ گردشگری بستر بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار داشت: استان همدان آماده‌ترین و شایسته‌ترین استان به لحاظ سرمایه‌گذاری است چرا که به لحاظ شرایط آب و هوایی و اقلیمی دارای چهار فصل مناسب است.

وی افزود: خیران می توانند در حوزه سرمایه گذاری در استان همدان وارد شوند و از آنها استقبال می شود.

نیکبخت در پایان سخنانش با بیان اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، افزود: نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم تا در راستای سرمایه‌گذاری و توسعه حرکت کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا