گوناگون

اشتغال جوانان عسلویه در صنایع پارس جنوبی با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی‌زاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان عسلویه با جوانان این شهرستان با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش در ایجاد اشتغال اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای آموزش نیروهای بومی به منظور اشتغال در پارس جنوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه پارس جنوبی با فنی و حرفه‌ای بوشهر برای آموزش اشتغال، ادامه داد: این تفاهم‌نامه با اعتبار شش میلیارد تومان بسته شده است که زمینه را برای حرفه‌آموزشی جویندگان کار درا ین منطقه صورت می‌گیرد.

مدیر اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران پارس جنوبی ایجاد اشتغال برای جوانان بومی است که با استفاده از راهکارهای مناسب این موضوع در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان ساخت: بر اساس این تفاهم‌نامه دوره‌های اموزشی و کارورزی بین صنعت نفت و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اجرا می شود تا کارجویان برای اشتغال در صنایع اماده شوند.

موسوی‌زاده از پیگیری جدی برای اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در شرکت‌ها و صنایع مستقر در این منطقه، افزود: 90 درصد این افراد معرفی شده بومی شهرستان عسلویه هستند و ما از همه توان برای اشتغال این افراد استفاده خواهیم کرد.

حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان عسلویه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه نیز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش در این شهرستان، اظهار داشت: حمایت از تیم‌های ورزش این شهرستان را با جدیت در دستور کار داریم و امسال به هر تیم فعال یک دست لباس و 10 توپ خواهیم داد.

علی نظامات با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در عسلویه، اضافه کرد: تلاش داریم تا این پروژه‌ها را تکمیل کنیم و سپس برای اجرای طرح‌های جدید اقدام کنیم.

وی ادامه داد: باید فضا را برای حضور جوانان در صحنه‌های مختلف فراهم کنیم و جوانان نیز باید با افزایش دانش و توانمندی‌های خود برای حضور موثر در این فضا آماده باشند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا