گوناگون

درخشان: تفاهم باعث موفقيت پرسپوليس مي‌شود

حميد درخشان در حاشيه همايش دانش‌افزايي مربيان درباره شرايط تيم ملي براي حضور در جام جهاني گفت: موضوعي که حائز اهميت است تدارک خوب براي تيم ملي است تا با قدرت بيشتري در جام جهاني شرکت کنيم.

به گزارش فارس، وي درباره ايراداتي که بازيکنان تيم ملي از لباس‌هايشان مي‌گيرند افزود: نبايد روي اين مسائل ريز شويم و به جاي پرداختن به پيراهن تيم ملي به اين نگاه کنيم که چقدر تدارکات خوبي براي اين بازي‌ها داشتيم. بايد عيار تيم ملي محک بخورد و نبايد به دنبال ايراد گرفتن از پيراهن تيم ملي باشيم به جاي اين حرف‌ها حريفان تيم ملي در جام جهاني را آناليز کنيم. حضور در جام جهاني براي هر شخصي افتخار است و به جاي ايراد از پيراهن به فکر بازيهاي حساس در برزيل باشيم.

درخشان ادامه داد مگر قرار است در برزيل فشن پيراهن راه بيندازيم که بازيکنان اينقدر به لباس‌هاي‌شان گير مي‌دهند؟! پيراهن تيم ملي هر چه مي‌خواهد باشد بايد به فکر بازي خوب باشيم.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در مورد کميته فني اين باشگاه خاطرنشان کرد اميدوارم کميته فني دور هم جمع شوندو به پرسپوليس کمک کنند اعتقاد دارم تفاهم زياد و نظرات خوب باعث مي‌شود پرسپوليس بتواند به موفقيت برسد.

درخشان در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود که دو پادشاه در يک اقليم نمي‌گنجند و اين موضوع شرح حال اين روزهاي پرسپوليس است تصريح کرد: از پادشاهان پرسپوليس خبر ندارم اما ما ايراني‌ها بايد ياد بگيريم کار مشارکتي انجام دهيم چرا که در همه جا اين صحبت مطرح مي‌شود که ايراني‌ها کار مشارکتي بلد نيستند. بايد بتوانيم همه با هم به پرسپوليس کمک کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا