Mihanpostاقتصادیپیشنهاد سردبیر

درخواست یک شرکت هلیکوپتری هلند برای حضور در ایران + جزئیات

به گزارش میهن پست – مدیر کل حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام آمادگی شرکت هلی هلند به منظور حضور در بازارهای ایران خبرداد.
به نقل از  مهر، محمد سعید شرفی با اشاره به مذاکره سازمان هواپیمایی کشوری با مدیرعامل شرکت هلی هلند، گفت: این شرکت اعلام آمادگی کرده است ضمن برنامه ریزی برای استقرار چندین فروند از هلی کوپترهای پیشرفته خود در ایران، در زمینه انتقال تکنولوژی ساخت و تعمیرات اساسی هلی کوپتر، تامین قطعات اصلی و یدکی، آموزش پرسنل جهت خلبانی و تعمیرات در کشور همکاری کند.

هلی هلند یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر هلی کوپتری در اتحادیه اروپاست
هلی هلند یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر هلی کوپتری در اتحادیه اروپاست

وی افزود: هلی هلند یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر هلی کوپتری در اتحادیه اروپاست که در حال حاضر علاوه بر کشورهای اروپایی، همکاری گسترده ای در زمینه آموزش، عملیات ساحلی و فراساحلی با کشورهای نفتی از جمله حوزه کارائیب و شمال آفریقا دارد.

مدیر کل حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: شرکت مذکور در قالب یک شرکت مادر تخصصی در زمینه هایی نظیر تعمیرات اساسی، خرید و فروش هلی کوپتر، آموزش و عملیات ساحلی و فراساحلی فعال است و بالغ بر ۳۰فروند هلی کوپتر بسیار مجهز برای ماموریت های مختلفی از قبیل امداد و نجات، کنترل مسیرهای انتقال انرژی، فیلمبرداری، جابه جایی شخصیت های مهم و آتش نشانی و اطفا حریق دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا