Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرعمومی

درمان ریزش مو با بهره گیری از خواص ارزنده عسل !

با توجه به خاصیت ضد باکتریالی عسل می توان از آن برای درمان ریزش مو استفاده نمود. ریزش مو دلایل زیادی دارد و می توان گفت که هر گونه تضعیف سیستم ایمنی بدن یا بیماری عضوی از بدن منجر به ریزش مو در فرد خواهد شد و یکی از بهترین درمان های خانگی برای این مشکل استفاده از عسل است . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

درمان ریزش مو راهکار ها و روش های بسیار متفاوتی دارد ، اما استفاده از مواد طبیعی قطعا یکی از بهترین روش ها برای رفع این مشکل است.  بطور معمول هر انسان  روزانه ۲۰ تا ۱۰۰  تار موی خود را از دست می دهد اما اگر ریزش بیشتر از این مقدار در روز باشد فرد باید در فکر چاره ای برای ریزش موی سر خود باشد .

ماسک عسل و پیاز راهکاری طبیعی برای حفظ و تقویت مو های شما است . این ماسک در درمان ریزش مو و حتی طاسی معجزه می کند همچنین باعث شفافیت مو شده و در درمان عفونت پوست سر بسیار مفید است .

درمان ریزش مو

مواد لازم جهت تهیه این ماسک عسل و پیاز برای درمان ریزش مو :  ۱- دو قاشق چای خوری عسل  ۲- یک عدد پیاز بزرگ ۳- یک قاشق مربا خوری روغن زیتون

طرز تهیه : پیاز را رنده کرده و آب آن را  جدا کنید . سپس آب پیاز را با عسل و روغن زیتون ترکیب کنید ماسک شما در این مرحله آماده است . ترکیب بدست آمده را به پوست سر بزنید . سپس روی سر خود را با یک پلاستیک مناسب بپوشانید ،اجازه دهید به مدت ۲ ساعت  این ماسک روی سر بماند و در این مدت جهت نفوذ بهتر و سریع تر مواد مغذی موجود در ماسک از باد گرم سشوار به طور متناوب استفاده کنید . بعد از ۲ ساعت مو های خود را با یک شامپو گیاهی یا شامپو بچه شستشو دهید . استفاده دو بار در هفته از این ماسک برای مو و پوست سر بسیار  مفید می باشد.

منبع    rd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا