Mihanpostپزشکیپژوهشیپیشنهاد سردبیر

با ماسک انگور از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید + دستور تهیه

میهن پست – میوه انگور علاوه بر تمامی خواص دارویی و درمانی خود  نه تنها برای کسانی که می خواهند لاغر شوند و بدن خود را از ساید اوریک ، سنگ های صفراوی و مسمومیت های مزمن (مسمومیت از سرب یا جیوه ) پاک کنند مفید و جادویی عمل می کند بلکه برای تقویت و طراوت و روشن کردن رنگ پوست نیز بسیار با ارزش است .

افتادگی و شل شدن پوست بزرگ‌ترین عامل پیری پوست به حساب می‌آید و به دلیل اینکه بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای جوان ماندن پوست هستند بهتر است پیشگیری را جایگزین درمان کنیم
انگور از جمله میوه‌هایی است که از عصاره آن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص کرم‌های لیفتینگ و لوسیون‌ها استفاده می‌شود، علت هم آن است که انگور سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و پاک‌کنندگی است خواص آنتی‌اکسیدانی یک میوه از بین بردن سلول‌های سرطان‌زا و محکم شدن پوست می‌شود، معمولا میوه‌هایی که خاصیت اسیدی دارند خواص پاک‌کنندگی هم دارند، انگور هم جزو این دسته از میوه‌هاست .
به گزارش آرایشیک، اغلب افرادی که دچار افتادگی پوست می‌شوند می‌توانند از ماسک‌های جوان‌کننده و استحکام‌بخش پوست استفاده کنند.

ماسک ضد افتادگی پوست انگور

مواد لازم / انگور هسته‌دار ۴ خوشه

دستور تهیه
انگورها را در ظرفی ریخته و کمی بجوشانید تا پوست آنها جدا شود،  سپس آنها را بکوبید تا کاملا نرم و یک‌دست شود، ماسک شما آماده است. ماسک را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان قرار دهید و از مالیدن ماسک اطراف چشم و دهان‌تان بپرهیزید و بعد از مدت تعیین شده صورت‌تان را با آب ولرم بشویید و با آب سرد آبکشی کنید، از آنجا که این ماسک حاوی اسیدهای طبیعی است بعد از استفاده از ماسک، ازکرم مرطوب‌کننده برای آبرسانی به پوست‌تان استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا